Wordpress/jetpack probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Topicstarter
Beste,

sinds kort heb ik een probleem met mijn Wordpress website. Jetpack:
Als u naar mijn website gaat http://www.metinfotografie.nl/, dan zie je daar bij mijn portfolio een kopje "brandweer vredestein oefening". Daar zie je al het volgende staan:
"Notice: Array to string conversion in /customers/a/b/9/metinfotografie.nl/httpd.www/wp-content/plugins/jetpack/modules/carousel/jetpack-carousel.php on line 425" en bij de andere niet, wat ik heel erg vreemd vind. Want ik heb de laatste tijd weinig met mijn website gedaan en dat bij 1 onderwerp opeens een fout verschijnt, maar niet bij de rest...

Ik ben natuurlijk wezen Googlen, maar ik word er niet veel wijzer van, waarschijnlijk omdat mijn Engels niet zo goed is en ik weinig verstand van PHP heb.

https://stackoverflow.com/questions/20017409/how-to-solve-php-error-notice-array-to-string-conversion-in

https://stackoverflow.com/questions/34208064/notice-array-to-string-conversion-in-c-xampp-htdocs-example-echo-php-on-line-8

Inspireer en word geïnspireerd.

Beste antwoord (via Excentriekegast op 27-09-2017 06:23)

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-07 23:44
Jou site is niet de enige die deze melding heeft....

En als ik de source bekijk, lijkt het iets met de $_POST ['comment'] te maken te hebben... Ik gebruik Jetpack-carousel niet, maar omdat ik het ook op meerdere sites zie zou het me niets verbazen wanneer de laatste update beter even uitgesteld had kunnen worden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:15
Zoals ik kan zien gaat het om de thumbnail die fout gaat. Als ik hem ga vergelijken met een andere post, dan zie ik bij de brandweer post een srcset bijvoorbeeld, die de andere niet heeft. Vergelijk ook eens de data-image-meta, dan zie je ook heel wat andere waarden. Ik vermoed dat er iets is veranderd in de configuratie waar hij niet helemaal mee om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast

Excentriekegast

Topicstarter
mamorunl schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:48:
Zoals ik kan zien gaat het om de thumbnail die fout gaat. Als ik hem ga vergelijken met een andere post, dan zie ik bij de brandweer post een srcset bijvoorbeeld, die de andere niet heeft. Vergelijk ook eens de data-image-meta, dan zie je ook heel wat andere waarden. Ik vermoed dat er iets is veranderd in de configuratie waar hij niet helemaal mee om kan gaan.
Wat raad je aan?
Ik heb de afgelopen maand(en) niks veranderd of gedaan en toch is dit gebeurd.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-07 23:44

En als ik de source bekijk, lijkt het iets met de $_POST ['comment'] te maken te hebben... Ik gebruik Jetpack-carousel niet, maar omdat ik het ook op meerdere sites zie zou het me niets verbazen wanneer de laatste update beter even uitgesteld had kunnen worden.

• Excentriekegast

Excentriekegast

Topicstarter
TomsDiner schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:12:

Top, ik kreeg alleen maar mijn eigen website telkens te zien... En bij andere zoekopdrachten weinig tot geen interessante links...
Bedankt, ik denk dat ik dan maar moet wachten op een update...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Excentriekegast schreef op woensdag 27 september 2017 @ 06:25:
[...]

Top, ik kreeg alleen maar mijn eigen website telkens te zien... En bij andere zoekopdrachten weinig tot geen interessante links...
Bedankt, ik denk dat ik dan maar moet wachten op een update...
Indien je op de FTP server van je website kan komen, kun je ook altijd downgraden naar de vorige versie.

• Excentriekegast

Excentriekegast

Topicstarter
Bedankt voor het meedenken. Ik zal eens kijken. :)

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 10:05
Vergeet niet eerst een backup te maken. Zou vervelend zijn als je de boel in de soep helpt en je hebt niks om op terug te vallen.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Verwijderd

Notice moet natuurlijk opgelost worden.

Eigenlijk moeten er helemaal geen PHP errors te zien zijn op een live website.

Errors niet tonen kan via de .htacces, hosting panel van je hoster en waarschijnlijk ook via Wordpress zelf.
Pagina: 1