Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aansluiten pomp voor custom water koeling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RLOV
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-05-2024
Allen,

Een tijdje terug (goedkope) hardware aangeschaft via chinese webshop voor het waterkoelen van mijn pc.
Als pomp deze:
https://www.banggood.com/...118173.html?rmmds=myorder

Mijn vraag nu;
Hoe kan ik deze het beste aansluiten op de PSU?
Als ik een gewone molex gebruik lijkt de pomp op volle toeren te gaan en maakt nogal wat lawaai, terwijl dat niet perse nodig is. Kan ik het wellicht op de CPU fan aansluiting op het moederboard aansluiten?

gr RLOV

Alle reacties

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:08

rdejongjr

Gnome

Je geeft zelf het antwoord al, een goedkoop Chinees prul ding. Prima voor willekeurige toepassingen maar een stille pomp voor pc waterkoeling gaat het nooit worden.

(Liang) dcc pompen zijn wel fatsoenlijk pwm regelbaar en daar betaal je ook voor.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Het is dan ook geen pomp voor een PC maar eerder voor een aquarium of fontein. Dus wat is precies je verwachting?

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Goedkoop is duurkoop. Voor je het weet ga je problemen krijgen en gaan er dure componenten naar de tering. Ik zou gewoon even sparen voor een fatsoenlijk water koel setje ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Koninkje op 27-09-2017 09:54 ]

Show me your moves.

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 01:40
Kijken of je 'm op een fancontroller kan aansluiten. Of via een aansluiting op je moederbord, sommige hebben er een specifieke aansluiting voor.

Maar wat hierboven gezegd wordt. Haal bij Highflow o.i.d. een DDC of D5 pomp. Kost wat meer, heb je ook wat.