Waterkoeling fase1 (ben 'n beetje lui ;)

Pagina: 1
Acties:

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 07:45

Tubby

or not to be

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.ossforce.nl/tubby/casemod.jpg

Omdat ik wel vakantie heb maar weinig vrije tijd :( (ik ben zit in een lan org) schiet mijn peeceetje er soms nogallus erbij in 8-)

De kast staat om te beginnen ondersteboven, de voetjes zitten in het plafond. De voeding heb ik uit z'n behuizing gehaald, daardoor kreeg ik wat ruimte in de buurt van de cpu. De in/uit gang en de fan van de voeding zitten nog op dezelfde plek. Ik heb het pompje aan de voedingsingang aangesloten, daardoor kan ik de pc nooit aanzetten als mijn pomp niet aanstaat :7 . De voeding zelf zit nu voor-bovenin, achter een 120mm sunon op 7v.

Het waterblok is een maze2.2 zonder peltiers ertussen (gewoon artic). de proc wordt 35 graden idle/42 graden stressed (3 uur Q3 :) )

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:29
had je een vraag? of kwam je dit gezellig melden?

:) hij verdient wel een plaatsje in de keesmot gallerie... hij staat op ze kop :P

veel succes met je lan org :)

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

LOL Tubbz! ook op tweakers menneke? :)
Druk he,die LAN..maar het komt allemaal goed
hier een keer reclame maken trouwens :P

Voor een lui persoontje heb je toch heel wat leuks met je bakkie gedaan!
Zeg,kan ik je inhuren om het voor mij ook eens te doen, en waterkoel die gf2mx van mij dan meteen ook effe ,heeft ie binnenkort nodig op http://respawn.ossforce.nl;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Tubby
  • Laatst online: 19-05 07:45

Tubby

or not to be

Topicstarter
Ja, maar ik heb dus nog een dure radiator liggen die ingebouwd moet worden en er moet ook nog een resevoirtje komen waar de pomp in komt te liggen :( . Maar ik ga eerst op vakantie en daarna mischien wat tijd om m'n pc op tijd klaar te krijgen voor de lan.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

toch een bigtower om alles in te knallen? :)
ach,niks is beter dan een vakantie bij het water voor waterkoeling inspiratie :P
radiator komt achterop de kast neem ik aan?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |