Toon posts:

Athlon processor rubbertjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Domme vraag. maar heb een paar dagen geleden 4 athlon systemen gebouwd en de 4 rubbertjes op de processor laten zitten. ( ik heb zelf geen athlon en heb er over nazitten denken maar kan het zelf dus niet zien/uitproberen)met een Coolermaster tot 1,5 Ghz met dat platicje? ooknog erop gemonteerd. Het ging er echt met veel moeite op. Uiteindelijk gelukt maar hij word wel 68 graden constant. Is dat normaal? Of moet ik die 4 rubbertjes verwijderen en/of dat coolermaster plasticje verwijderen? bedankt

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 09:13

wij

Ik zou toch eerst die plasticjes van je fan afhalen , daaronder zit de koelpasta.

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:02
rubbertjes op proc laten zitten en dat spul op coolermaster is koelpasta

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 09:13

wij

En die plastic kap moet er dus wel af.

Verwijderd

|:(

Onlogisch en gevaarlijk....

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De rubbertjes laten zitten, het stukkie 'kauwgom'-achtig plastic op de coolermaster laten zitten. Dit werkt als een warmtegeleider. Dit dingetje wordt ook wel thermal pad genoemd.

Wil je de prestaties van je koeler nog iets verbeteren, dan kan je deze pad eraf halen en vervangen door normale koelpasta of artic silver. :)

Mocht je de koeler er nu afhalen, dan zie je dat hij vastgesmolten zit rond de core. Dan zal je em wel moeten vervangen voor pasta.

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 21:30

_mARCO_

Hier staat niks

Op maandag 09 juli 2001 19:20 schreef TeleManiac het volgende:
De rubbertjes laten zitten, het stukkie 'kauwgom'-achtig plastic op de coolermaster laten zitten. Dit werkt als een warmtegeleider. Dit dingetje wordt ook wel thermal pad genoemd.

Wil je de prestaties van je koeler nog iets verbeteren, dan kan je deze pad eraf halen en vervangen door normale koelpasta of artic silver. :)

Mocht je de koeler er nu afhalen, dan zie je dat hij vastgesmolten zit rond de core. Dan zal je em wel moeten vervangen voor pasta.
Da's ook sowieso beter. Die standaard roze thermal pads die op Coolermaster en Spire koelers zit is ABSOLUTE MEUK! Dat moet er dus zo gauw mogelijk af. Bij nieuwe koelers doe ik dat altijd met een bankpasje, en dan de restjes met wat terpentine op een stukkie keukenpapier. En dan uiteraard wat koelpasta op de core......

sigloos

Verwijderd

Topicstarter
Nou bedankt. Ben net nieuw hier en krijg meteen een heel duidelijk en volledig antwoord.
bedankt!
Pagina: 1