Hallo Allemaal,
Ik ga al een aantal jaar mee als leiding op jeugdkampen, waaronder ook een gamekamp.
Recent zijn er nogal wat klachten binnengekomen over de games die worden gespeeld.
Hierbij gaat het vooral om de hoeveelheid en hevigheid van geweld in de games. Dit heeft er toe geleid dat de organisatie opzoek wil naar andere games met geen/minder geweld. Vooral voor in de leeftijdsgroep 9-12 jaar.
Enkele alternatieven die ik al heb zijn:
• Call of duty "hide and seek"
• Garry's Mod
• Minecraft
• Trackmania
Het is een kamp waar 4-5 dagen enkele uren per dag wordt gegamed. Spellen die lang duren om goed door te krijgen zijn hierdoor minder geschikt.
Spelen die we zoeken zijn onder andere te vinden het genre bouwspellen, behendigheid, sport etc.
Enkele criteria voor de spellen:
• PC game
• Bij voorkeur speelbaar met 10-15 man.
• Speelbaar over LAN.
• Geen/beperkt gewed.
• Geschikt voor leeftijd 9-12 jaar.
Als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag.
bedankt
Ik ga al een aantal jaar mee als leiding op jeugdkampen, waaronder ook een gamekamp.
Recent zijn er nogal wat klachten binnengekomen over de games die worden gespeeld.
Hierbij gaat het vooral om de hoeveelheid en hevigheid van geweld in de games. Dit heeft er toe geleid dat de organisatie opzoek wil naar andere games met geen/minder geweld. Vooral voor in de leeftijdsgroep 9-12 jaar.
Enkele alternatieven die ik al heb zijn:
• Call of duty "hide and seek"
• Garry's Mod
• Minecraft
• Trackmania
Het is een kamp waar 4-5 dagen enkele uren per dag wordt gegamed. Spellen die lang duren om goed door te krijgen zijn hierdoor minder geschikt.
Spelen die we zoeken zijn onder andere te vinden het genre bouwspellen, behendigheid, sport etc.
Enkele criteria voor de spellen:
• PC game
• Bij voorkeur speelbaar met 10-15 man.
• Speelbaar over LAN.
• Geen/beperkt gewed.
• Geschikt voor leeftijd 9-12 jaar.
Als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag.
bedankt