Hallo Allen,
Na jaren lang trouwe WP gebruiker te zijn, gaat nu het doek vallen. Mijn lumia 950 gaat het begeven door gewoonweg ruw gebruik. (Werkzaam in de agrarische sector)
Mijn telefoon is echt een werkpaard. Bellen, appen, mailen, pdfs bekijken, switchen tussen diverse apps, navigatie, spotify, etc. Het zijn geen zware app's of games.
De camera moet goed tot zeer goed zijn voor zakelijke foto's. geen matig tot voldoende.
Ik ben net over op USB-C, dus eigenlijk geen zin in mirco usb, draadloos opladen is gewoon praktisch op het nachtkastje.
D'r zit geen limiet aan het budget en ik kan de BTW terug vragen. Maar het moet wel rationeel zijn. Een iPhone van 1329,- is verre van rationeel. Daarnaast vind ik de nieuwste telefoons tegenwoordig gewoon DUUR ondanks dat ik geen budget limiet heb.
Eigen suggesties:
BlackBerry Priv
- "oude" 808 soc, zou hij nog mee kunnen komen?
- micro USB
- support weg? hoe belangrijk is android oreo?
+ Degelijk gebouwd
+ Qwerty FTW!
BlackBerry Onekey
- 625 soc? kun je daar mee weg komen tegenwoordig?
- Brakke camera
+ Micro USB
+ Vingerafdruk scanner
+ Degelijk gebouwd
Oneplus5
+ Veel bang for your buck
- Support?
- Bouwkwaliteit?
Nokia 8
+veel bang for your buck
+ Vingerafdruk scanner
De Priv is nu echt een koopje, staat op diverse website voor 188,- Ex btw. Maar ik wil er toch zeker een jaar tot 1,5 jaar weer mee doen.
Commentaar en suggesties zijn welcome
Na jaren lang trouwe WP gebruiker te zijn, gaat nu het doek vallen. Mijn lumia 950 gaat het begeven door gewoonweg ruw gebruik. (Werkzaam in de agrarische sector)
Mijn telefoon is echt een werkpaard. Bellen, appen, mailen, pdfs bekijken, switchen tussen diverse apps, navigatie, spotify, etc. Het zijn geen zware app's of games.
De camera moet goed tot zeer goed zijn voor zakelijke foto's. geen matig tot voldoende.
Ik ben net over op USB-C, dus eigenlijk geen zin in mirco usb, draadloos opladen is gewoon praktisch op het nachtkastje.
D'r zit geen limiet aan het budget en ik kan de BTW terug vragen. Maar het moet wel rationeel zijn. Een iPhone van 1329,- is verre van rationeel. Daarnaast vind ik de nieuwste telefoons tegenwoordig gewoon DUUR ondanks dat ik geen budget limiet heb.
Eigen suggesties:
BlackBerry Priv
- "oude" 808 soc, zou hij nog mee kunnen komen?
- micro USB
- support weg? hoe belangrijk is android oreo?
+ Degelijk gebouwd
+ Qwerty FTW!
BlackBerry Onekey
- 625 soc? kun je daar mee weg komen tegenwoordig?
- Brakke camera
+ Micro USB
+ Vingerafdruk scanner
+ Degelijk gebouwd
Oneplus5
+ Veel bang for your buck
- Support?
- Bouwkwaliteit?
Nokia 8
+veel bang for your buck
+ Vingerafdruk scanner
De Priv is nu echt een koopje, staat op diverse website voor 188,- Ex btw. Maar ik wil er toch zeker een jaar tot 1,5 jaar weer mee doen.
Commentaar en suggesties zijn welcome