Forwarding .nl domein vraag

Pagina: 1
Acties:

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-04 13:31
Ik wil een .nl domein die als functie heeft om te forwarden naar mijn bestaande site op mijn ruimte bij Sonera. Nu ik bezig ben te registeren e.d. kom ik bij deze vraag uit en ik weet niet wat het betekent en wat ik in moet vullen.

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/r.kostwinder/forward.jpg

Wat gaat het hun trouwens aan of ik al eerder een domein heb geregistreerd of niet? Maar ik snap met name die zgn. nameservers niet. Wie kan mij helpen?

We see things as we are, not as they are

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:22

Kettrick

Rantmeister!

Op maandag 09 juli 2001 19:05 schreef TutanRamon het volgende:

Wat gaat het hun trouwens aan of ik al eerder een domein heb geregistreerd of niet? Maar ik snap met name die zgn. nameservers niet. Wie kan mij helpen?
Dan wordt in de DB van de SIDN jouw domein als "tweede domein" aangemaakt..

is wat minder werk voor je provider :P

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 22:06

igmar

ISO20022

Dan wordt in de DB van de SIDN jouw domein als "tweede domein" aangemaakt..

is wat minder werk voor je provider :P
Je bent verplicht om dat op te geven. Doe je dan niet loop je de kans dat SDNL de registraties weer intrekt. Zie ook de regelementen.

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:00

PanMan

Spun!

Het is verplicht om op te geven of het je eerste of volgende domein is, aangezien de stichting graag wil weten hoeveel domeinen mensen hebben.
Qua Nameservers hoef je niets te veranderen. Als je dat wel wou, dan wist je wel hoe het moest :). (nee, het is voor jou dus echt niet nodig, is alleen nodig als je zelf DNS gaat draaien, en ik denk dat je dat niet wilt).

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

en als je nsx opbelt voor hulp?

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-04 18:57
Ik heb via lonet.nl en daar heb je zoveel e-mailadressen als je wilt erbij
ik heb www.dit was spam volgens The Source.nl en alles wat je mail naar watjemaarwilt@dit was spam volgens The Source.nl komt dan in je inbox. lonet.nl kost iets meer 24euro i.p.v. 22.69euro

edit:
zo goed The Source |:(

• The Source
  • Laatst online: 13:05
Op dinsdag 10 juli 2001 11:41 schreef Otacon het volgende:
Ik heb via lonet.nl en daar heb je zoveel e-mailadressen als je wilt erbij
ik heb www.kart-info.nl en alles wat je mail naar watjemaarwilt@kart-info.nl komt dan in je inbox. lonet.nl kost iets meer 24euro i.p.v. 22.69euro
Ik weet niet uit welk gat met stront ze jou hebben getrokken maar je loopt een beetje te blaten. Als je niet weet waar het over gaat ga dan iig niet lopen spammen met je wanadoo geforward domeintje...

• Otacon
Op dinsdag 10 juli 2001 12:43 schreef The Source het volgende:

[..]

Ik weet niet uit welk gat met stront ze jou hebben getrokken maar je loopt een beetje te blaten. Als je niet weet waar het over gaat ga dan iig niet lopen spammen met je wanadoo geforward domeintje...
|:(

ik vertelde dit om m te laten weten dat ie voor iets meer geld ook e-mailadresse erbij kon krijgen want dat heb ie nie bij nxs

• The Source
  • Laatst online: 13:05
k, sorry! :) reageerde iets fel...

Maar ik zag het verband totaal niet en het kwam zo over als spam. Aangezien iedereen genoeg spam via e-mail krijgt is dat in dit forum niet meer nodig. Als je in je post wat duidelijker was geweest dan had ik het nut er eerder van ingezien.

• Otacon
Op dinsdag 10 juli 2001 12:56 schreef The Source het volgende:
...
Aangezien iedereen genoeg spam via e-mail krijgt is dat in dit forum niet meer nodig.
Volkomen mee eens, 'k had t misschien iets anders moeten forummuleren

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:00

PanMan

Spun!

een catchall forward is ook bij NXS standaard inbegrepen bij een domein.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• Otacon
ook bij een forwarding .nl :?
op hun website staat alleen
Doorsturen naar ander internetadres

Als u een website heeft geplaatst op bijvoorbeeld de door uw inbelprovider beschikbaar gestelde ruimte (http://www.uwprovider.nl/~uwnaam) kunt u een domein daar direct naar laten verwijzen.
en er staat nix over e-mail doorsturen, dus...
ik weet t niet maar volgens mij moet je voor e-mail een ander pakket erbij nemen
Pagina: 1