Toon posts:

Help kan niet meer naar HD kopieren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Snap er nix van. tot 1 maand geleden kon ik gewoon elk divx-je naar m'n schijf kopieren en nu krijg ik telkens:

Kan .... niet kopieren.
Kan het bestand niet vinden.
Dit item is mogelijk al verwijderd of verplaats. Druk op F5 om de weergave van deze map te vernieuwen.

Dit gebeurt telkens aan het eide van het kopieren.

Iemand een idee?

Verwijderd

Kan van alles zijn...
Los kabeltje, temperatuur probleempje, hardeschijf foutje... bad sector, defecte controller... ...

Je kunt je schijf wel met Scandisk checken... die vindt die bad sectors vast wel...

Verwijderd

Topicstarter
dat is het dus niet.

Verwijderd

is het alleen bij die divxjes of bij alles ?

Verwijderd

De nieuwste VIA-drivers installeren. Er is een bug in de VIA 686B southbridge waardoor het niet mogelijk is om grote bestanden te kopieren (zeker als je een SBLive hebt).

edit:

Het gaat ook niet goed als je een snelle CPU en grote HDD hebt. De bestanden komen sneller op HDD terecht dan dat windows het bijhoudt. Op windowsupdate kun je er een patch voor vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Snap er echt geen klote meer van.
Heb net 4in1 drivers opnieuw geinstalleerd.
Nu deed hij 1 CD goed Kopieren maar de andere weer niet.

De CDrom loopt op top speed, gaat op het laatst langzamer. Dan gaat hij of opeens weer snel en doet het of stopt en geeft de foutmelding.

Kan die patch trouwens nergens vinden, heb je een link?

Verwijderd

Bij windowsupdate kun je het zeker vinden. Probeer anders dit eens: http://www.3dspotlight.com/tweaks/updates/

Verwijderd

Topicstarter
Heb het geinstallerd maar het heeft niet geholpen. CD-rom kopieerd nu wel anders aan het geluid te horen maar krijg nog steeds die boodschap.

Ik heb het pas sinds een paar weken, raar hoor! tis volgens mij alleen met avi films.
Vanaf CD loopt het nu ook niet lekker
Heb er nu zelfs 1 waarbij eigenschappen meld dat het een avi is maar bsplayer "file format not supported" en mediaplayer loopt er volkomen op vast. Ook met m'n andere CD rom station. Geen virus te bekennen dus da's ook niet het geval. :(

Verwijderd

mischien is je cdromspeler iets versleten, en kan hij niet goed aan de rand vand e cd lezen ???
(dat is meestal achteraan je divx...)

Verwijderd

Je hebt kans dat als de vrije ruimte op je C:-schijf kleiner is dan het te kopieëren bestand je dit soort problemen krijgt, dus ongeacht naar welke partitie je wilt kopieëren omdat er gebufferd word op de C:-schijf.
Je kan proberen om je swap-file op een andere partitie te zetten.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
move.to/OIOC

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Lijkt wel een beetje op de bekende southbridge error, alleen bij mij liep liep de pc vast. Probeer de via latency patch eens anders op www.viahardware.com
Pagina: 1