Als jullie moesten kiezen tussen een asus v6600 of v6800, dus tussen sdr en ddr, met een prijsverschil van 200,- wat zouden jullie nemen?
Ik weet niet hoeveel geheugen in jouw bak zit maar een optie is de 6600 + 64Mb geheugen voor 200,- en daar profiteert je hele systeem weer van.
Niet?
[Specs]
hmm..neem dan die 6800 of die 6600 als je 200,- wilt besparen
Niet?
[Specs]
Verwijderd
SiGNe: daar was hij zelf ook al achter...
Ik denk dat een videokaart niet zo slim is om in te investeren, omdat videokaarten de snelst verouderende onderdelen van computers zijn. Ik zou de SDR pakken, en het geld dat je overhoudt alvast sparen voor de volgende, of een leuk dvd spelertje, een scanner, grotere monitor, daar heb je allemaal veel langer plezier van.
Ik denk dat een videokaart niet zo slim is om in te investeren, omdat videokaarten de snelst verouderende onderdelen van computers zijn. Ik zou de SDR pakken, en het geld dat je overhoudt alvast sparen voor de volgende, of een leuk dvd spelertje, een scanner, grotere monitor, daar heb je allemaal veel langer plezier van.
Lees eens Femme's review van de Guillemot 3D Prophet (SDR-RAM) en de CL Annihilator Pro (DDR-RAM) en leidt daaruit eens af of je genoeg hebt aan een SDR. Ook wordt er rekening gehouden met de proc snelheid.
Verwijderd
De V6600 kun je erg makkelijk overclocken.
Deze is dan ongeveer net zo snel als de Creative Geforce DDR. Ik zal gewoon voor de V6600 gaan. (en xtra 64MB RAM erbij kopen)
Deze is dan ongeveer net zo snel als de Creative Geforce DDR. Ik zal gewoon voor de V6600 gaan. (en xtra 64MB RAM erbij kopen)
Pagina: 1