Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-05 21:18
Ik gebruik de Google agenda, mijn vriendin gebruikt de Apple agenda (Iphone)
We hebben nu een "gezins agenda" gemaakt, maar hoe krijg ik dit nu werkend op haar iPhone? Hoe kan ik syncen zonder de Google agenda openbaar te maken?

Ik heb een oneplus 3T, zij een Iphone SE.

ik heb de Google hulp geprobeerd, de desbetreffende agenda openbaar gemaakt, maar dat werkt niet, tenzij ik iets fout doe.
Het liefst van al maak ik die agenda niet openbaar natuurlijk.

Ook mijn account gegevens in de Iphone ingeven geprobeerd, maar dat kan zij ook mijn contacten zien, alsook "privé" agenda. Dat is dus niet de bedoeling. Je kan dat uitzetten, maar zij kan het achteraf net zo gemakkelijk weer aan zetten. Heb ik dus niks aan.

Graag wat hulp en een oplossing :)

Ohja, google agenda app op de iPhone zetten is een no go, liefst vanuit 1 app werken.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:13
Van de google support page;
Share with people who don't have Google Calendar
The only way to let people who don't have Google Calendar view your calendar is to make it public. Learn more about sharing publicly.
Makkelijkste (zonder openbaar te delen) is wellicht om een nieuw account aan te maken (Google account) uitsluitend voor jullie agendas...vervolgens dat account op beide devices inladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Je kunt toch jouw Google account op haar iPhone instellen, en dan alle synchronisatie-opties uitvinken behalve de agenda optie?

Op deze manier heb ik het gedaan met mijn vrouw.

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-05 21:18
Ik heb dus een tweede Gmail account aangemaakt, en deze gesynchroniseerd. Het werkt nu wel, enige 2 minpunten vind ik dat het wel lang duurd eer je ziet dat er een afspraak is bij gekomen.
En dat je geen melding krijgt als er een afspraak wordt geplaatst door een ander persoon.

Mss dat iemand van jullie daar wel een gepaste oplossing voor heeft uit ervaring?