Ik zie door de bomen het bos niet meer, ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte thermostaat. Mijn vriendin werkt in ploeg, dus eigenlijk zoek ik een thermostaat waarbij je voor meerdere weken een schema kan instellen(en deze dan handmatig de zondag omschakelen). Schema zou als volgt moeten zijn:
Vroege shift(week1): 03.30-04.00 (vriendin wakker)
06.15-07.00 (ik en dochter wakker)
13.00-21.00 (vriendin thuis, ik vanaf 17.30)
Late shift(week2): 06.45-11.30 (vriendin thuis)
17.00-21.00 (ik thuis)
Weekend: 07.00-21.00 (beide thuis)
Dit icm een Vaillant Ecotec pro.
Ik heb al van Vaillant voorstel gekregen voor de Calormatic 350f en 370f, maar ik krijg geen duidelijk antwoord of het mogelijk is om meerdere schema's in te stellen. In handleiding staat er enkel per dag instellen(voor een week lang)
Ook de honeywell cmt907g gevonden, maar wederom niet duidelijk of je die per week kunt regelen.
Misschien heb ik voor mijn situatie al eerder een slimme thermostaat nodig, maar ik heb het gevoel dat zo'n thermostaat dan teveel zelf wil regelen, waardoor het weer allemaal niet zal kloppen.
Iemand eerder al met dit bijltje gehakt? Er zijn toch nog ploegenwerkers die hierop hun thermostaat hebben gebaseerd
momenteel hebben we een thermostaat die je handmatig moet aanleggen waardoor je wakker wordt in een koud huis.
Vroege shift(week1): 03.30-04.00 (vriendin wakker)
06.15-07.00 (ik en dochter wakker)
13.00-21.00 (vriendin thuis, ik vanaf 17.30)
Late shift(week2): 06.45-11.30 (vriendin thuis)
17.00-21.00 (ik thuis)
Weekend: 07.00-21.00 (beide thuis)
Dit icm een Vaillant Ecotec pro.
Ik heb al van Vaillant voorstel gekregen voor de Calormatic 350f en 370f, maar ik krijg geen duidelijk antwoord of het mogelijk is om meerdere schema's in te stellen. In handleiding staat er enkel per dag instellen(voor een week lang)
Ook de honeywell cmt907g gevonden, maar wederom niet duidelijk of je die per week kunt regelen.
Misschien heb ik voor mijn situatie al eerder een slimme thermostaat nodig, maar ik heb het gevoel dat zo'n thermostaat dan teveel zelf wil regelen, waardoor het weer allemaal niet zal kloppen.
Iemand eerder al met dit bijltje gehakt? Er zijn toch nog ploegenwerkers die hierop hun thermostaat hebben gebaseerd