Filter prijsloos en verkrijgbaar sinds..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 20:35
Vandaag was ik op zoek naar alle opkomende nieuwe smartphones, welke binnenkort gereleased worden.
Echter stootte ik hierbij op een probleem. In de filter wist ik dat ze nog geen prijs hadden, dus die sleepte ik naar prijsloos. Toen zette ik ook een filter op 'verkrijgbaar sinds' naar een jaar terug.

Zo had ik verwacht alle nieuwe toestellen van het afgelopen jaar te vinden zonder prijs. Echter is dit niet het geval, gezien 'verkrijgbaar sinds' waarschijnlijk pas zin heeft als er daadwerkelijk een prijs bekend is.

Beter zou zijn om de 'verkrijgbaar sinds' filter te vervangen door 'eerste pricewatch vermelding sinds' (welke dan opgevuld wordt met de datum waarop het product in de PW verschijnt. Zo kan je met de filter prijsloos en 'eerste PW vermelding' alle toekomstige modellen vinden.

Makkie toch voor onze devvers? >:)

Misschien moet dit topic naar /39? Zo ja, graag een kickje daarheen, thanks!

[ Voor 4% gewijzigd door ScSi op 25-09-2017 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@ScSi Hier mag inderdaad een productmanager naar kijken. Tikje over het hek naar Mooie Features!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Hm. Ik zou zeggen dat 'eerste vermelding sinds' niet altijd prettig zou zijn, dan kan je namelijk ook apparaten krijgen waarvan al wel prijzen beschikbaar zijn, maar die nog in voorverkoop liggen. Liever zie ik dan 'Nog niet verkrijgbaar' optie als je 'Verkrijgbaar sinds' volledig terug schuift. Hetzelfde idee als 'Prijsloos' dus.