naam console?

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02 21:32
Ik heb jaaaaaaren geleden eens een paar keer bij een buurman op een kleine oude "console" gespeeld, maar weet de naam niet meer :?

T was een rechthoekig opstaand kastje van ca. 40 cm hoog d8 ik) had een afneembare "joypad" met een pookje en een stel ronde buttons. Het display was een rechtopstaande rechthoek en bestond niet uit pixels maar uit van die oude vector-achtige lijnen en puntjes.

weet iemand hoe dit ding heet? Was 'n vet apparaatje! tnx :)

Verwijderd

atari :?

da was leuk he :P

Verwijderd

sega?

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Wat voor spelletjes zaten erop? Van die pong spin offs (voetbal, tennis, squash etc.)? Want zo'n ding heb ik hier ooit nog eens gehad (nu weggegooid dacht ik..helaas), was van Philips dacht ik...

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op maandag 09 juli 2001 19:07 schreef effex het volgende:
atari :?

da was leuk he :P
ik denk dat hij ook atari bedoelde
was de joystick zwart met rode knop?

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Vimana
neej neej... 't was geen Atari of Sega... meer zo'n ding uit eind jaren 70 ofzow zag eruit als een mini arcade kastje

• Vimana
Op maandag 09 juli 2001 19:25 schreef keeper het volgende:
Wat voor spelletjes zaten erop? Van die pong spin offs (voetbal, tennis, squash etc.)? Want zo'n ding heb ik hier ooit nog eens gehad (nu weggegooid dacht ik..helaas), was van Philips dacht ik...
Philips?? hmmm... zou kunnen?? hebbie d'r geen plaatjes van? wat voor spellen dr opzaten; ik kan me nog een side scrolling shoot 'm up herinneren en zelfs een vette 3d achtige shoot 'm up :) kan me niet 1 2 3 zo veel meer spellen herinneren (is ook al weer 8 jaar geleden)

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op maandag 09 juli 2001 19:36 schreef Vimana het volgende:

[..]

Philips?? hmmm... zou kunnen?? hebbie d'r geen plaatjes van? wat voor spellen dr opzaten; ik kan me nog een side scrolling shoot 'm up herinneren en zelfs een vette 3d achtige shoot 'm up :) kan me niet 1 2 3 zo veel meer spellen herinneren (is ook al weer 8 jaar geleden)
Nee sorry, ik heb er dus geen plaatjes van, want ik heb hem niet meer. Maar het is duidelijk niet hetzelfde ding, want die spelletjes die jij noemt, zaten er bij mij niet op. Ik had alleen die pong dingetjes.

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-02 12:15
Vectrex!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Vimana
Op maandag 09 juli 2001 19:55 schreef Heintje het volgende:
Vectrex!
geen plaatje van? Als ik 'm zie herken ik 't meteen :)

• Vimana
JAAAAH... net ff Google search gedaan, en volgens mij was het idd een Vectrex!!! Die had toch van die verwisselbare schermpjes met kleurtjes die je voor het beeldscherm zette? wreeeeddd.... ff zoeken of die nog 2de hands te koop zijn :P

hier 'n plaatje: (k ben te lui om uit te zoeken hoe ik dat plaatje invoeg :P ) http://users.bart.nl/~hmeun/vectrex/vectrex-unit.gif

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op maandag 09 juli 2001 20:03 schreef Vimana het volgende:
JAAAAH... net ff Google search gedaan, en volgens mij was het idd een Vectrex!!! Die had toch van die verwisselbare schermpjes met kleurtjes die je voor het beeldscherm zette? wreeeeddd.... ff zoeken of die nog 2de hands te koop zijn :P

hier 'n plaatje: (k ben te lui om uit te zoeken hoe ik dat plaatje invoeg :P ) http://users.bart.nl/~hmeun/vectrex/vectrex-unit.gif
Nee dat was idd niet wat ik bedoelde. Maar wat ziet dit er waanzinnig oldskool uit zeg :9
Pagina: 1