Gegroet, ik ben nog een leek in audio gebied maar ik wil mijn hometheater set vernieuwen dus heb ik een Denon x2400h reciever gekocht en hier de oude boxen van mijn bestaande home cinema set op aangesloten.
Nu wil ik nieuwe boxen (bookshelf) kopen maar voor welke zal ik gaan?
In ieder geval wil ik een front right/left kopen
Nu had ik staan luisteren in de winkel naar een indiana line note 250 x voor 139 per stuk.
Ik vind ze goed klinken. Maarja koop niet gelijk de eerste speakers welke ik luister. Plus ik had nog nooit gehoord van dit merk.
Als alternatief heb ik de wat bekendere merken opgezocht
jano s622 voor 139 per paar.
En de
Klipsch R-15M 200 euro per paar.
Ik kan ze moeilijk allemaal beluisteren dus hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Ik wil maximaal 140 euro per stuk uitgeven. En ik wil er een bijpassend centerspeaker voor kunnen kopen.
Hebben jullie nog tips/ alternatieven voor mij?
Of gewoon doen😝
Nu wil ik nieuwe boxen (bookshelf) kopen maar voor welke zal ik gaan?
In ieder geval wil ik een front right/left kopen
Nu had ik staan luisteren in de winkel naar een indiana line note 250 x voor 139 per stuk.
Ik vind ze goed klinken. Maarja koop niet gelijk de eerste speakers welke ik luister. Plus ik had nog nooit gehoord van dit merk.
Als alternatief heb ik de wat bekendere merken opgezocht
jano s622 voor 139 per paar.
En de
Klipsch R-15M 200 euro per paar.
Ik kan ze moeilijk allemaal beluisteren dus hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Ik wil maximaal 140 euro per stuk uitgeven. En ik wil er een bijpassend centerspeaker voor kunnen kopen.
Hebben jullie nog tips/ alternatieven voor mij?
Of gewoon doen😝