Toon posts:

Werken Matrox Dual Head 2K drivers ook onder XP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag weten of de Matrox Windows 2K drivers (die met ondersteuning voor verschillende resoluties per monitor) ook onder windows XP (rc1) werken??

Of is dit al mogelijk met de standaard drivers die met XP geleverd worden?

Verwijderd

er zijn nog maar weinig mensen met XP...
dus dit wordt moeilijk.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op maandag 09 juli 2001 18:43 schreef Jos_The_Boss het volgende:
er zijn nog maar weinig mensen met XP...
dus dit wordt moeilijk.
Er zij best veel mensen met xp hoor (ik trouwens niet).

Ik neem aan dat het wel zal werken, de kern is imho hetzelfde, dus waarom zou het niet werken :?

Verwijderd

Topicstarter
Je weet het nooit...

Vroeg me af of misschien iemand er ervaring mee had..

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

XP herkent en installeert zelfstandig een Matrox Dualhead kaart. t Enige wat je na installatie hoeft te doen is resoluties in te stellen.
Maar een echte tweaker had het natuurlijk gewoon eerst es geprobeerd en pas gevraagd nadat er een probleem was opgetreden. En al helemaal als het gaat om Beta OS-en...;)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel geen G400 in mijn systeem en als het niet kan dan hoef ik hem niet uit iemand ander z'n pc te slopen...

Wijsneus...

Verwijderd

Topicstarter
Net geinstalleerd, werkt als een zonnetje...

Verschillende resoluties per screen...!!

Verwijderd

Doet dvdmax het ook bij jullie? Bij mij werkte het wel onder een vorige build maar bij rc1 doet ie het niet.

Verwijderd

Die matrox zou inderdaad prima moeten werken. T gerucht gaat zelfs dat Matrox hun drivers heeft geript uit winXP en ze los heeft uitgebracht. T ging namelijk om de onafhankelijke aparte desktopresoluties voor de beeldschermen aan de dualhead kaart. Eerst kon je namelijk onder win2000 geen aparte resoluties instellen.

Kortom t zou moeten werken.
Pagina: 1