Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en gewoon wat simpele programmas zoals Photoshop enz. Niks bijzonders verder.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ong 800 euro het liefst iets duurder kan maar niet overdrijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een HDD van 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, wel denk ik dat ik het beste een AMD processor kan pakken omdat ik niet zo'n ruim budget heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou graag 3 tot 4 USB 3.0 poorten hebben. En het liefst een SSD om windows en nog wat andere programmas op te kunnen zetten.
Ga je overklokken?
Dit wil ik wel gaan doen maar ik heb me hier nog niet in verdiept verder.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen en ik wil de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Verder sta ik ook zeker open voor suggesties en dingen die jullie zouden veranderen omdat ik nog redelijk nieuw ben hierin.
Wat ik al had samengesteld:
Gamen en gewoon wat simpele programmas zoals Photoshop enz. Niks bijzonders verder.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ong 800 euro het liefst iets duurder kan maar niet overdrijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een HDD van 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, wel denk ik dat ik het beste een AMD processor kan pakken omdat ik niet zo'n ruim budget heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou graag 3 tot 4 USB 3.0 poorten hebben. En het liefst een SSD om windows en nog wat andere programmas op te kunnen zetten.
Ga je overklokken?
Dit wil ik wel gaan doen maar ik heb me hier nog niet in verdiept verder.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen en ik wil de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Verder sta ik ook zeker open voor suggesties en dingen die jullie zouden veranderen omdat ik nog redelijk nieuw ben hierin.
Wat ik al had samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 172,85 | € 172,85 |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 85,- | € 85,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 339,- | € 339,- |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-2133C15D-8GVR | € 80,- | € 80,- |
| 1 | EVGA 500B | € 61,99 | € 61,99 |
| 1 | Sandisk SSD Plus 240GB | € 85,70 | € 85,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 890,49 | |