V550 met koelertje erop?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 15:13

oXygeN

oftewel oxje...

Topicstarter
Ik heb laatst een koelertje gekocht met een klein heatsinkje eraan ofzo, en die wil ik op me v550 bouwen, maar daar zit al heatsink op, kan ik em er gewoon op plakken, of is het niet nodig?
(AGP draait wel op 75 Mhz)

\o/

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
Gewoon dat koelertje eraf schroeven en op de heatsink van de V550 schroeven. Is het makkelijkste. De heatsink van de 550 eraf krijgen is namelijk een nogal gevaarlijk karweitje, moet je hem eerst waarstoken onder q3 en dan gaan lopen wrikken enzo. Vind geen enkele videokaart leuk... :)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
K*T... :P :P ..............

Verwijderd

'k Heb zelf een 486-koelertje op de heat-sink van de V550 geschroefd. Werkt prima.

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:49
Hi,

Ik heb destijds zo'n Tennmax Lasagna cooler/heatsink besteld, speciaal voor de V550. Geen enkel probleem. Er bestaat wat twijfel of je de standaard heatsink eraf moet halen nadat je 'm warm hebt laten lopen, of dat je 'm van een "koude" kaart af moet halen (de lijm zou dan harder zijn dus de heatsink zou daardoor makkelijker loslaten). Ik heb voor de gulden middenweg gekozen en de PC heel even opgestart, Quake 2 laten lopen, en daarna de videokaart verwijderd. Heatsink even heen en weer wrikken en hij kwam perfect los.
Even alle achtergebleven troep verwijderd met wat alcohol (zonde ;)).
Het mooie van die Tennmax is dat je 'm er zo op kunt zetten omdat hij 2 zgn. pushpins heeft en de V550 heeft precies 2 van die gaatjes naast de processor waar die inpassen..

Een kind kan de was doen!

Succes!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber