Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 844839

Topicstarter
Sinds enkele maanden bezit ik een buiten camera. Nu heb ik de beelden. Deze kan ik via de SD kaart na me pc zetten, maar deze bestanden hebben de extentsie .264.

Nu heb ik al een aardige tijd op Google gespeurd en verschillende players inc codecs geprobeerd. Denk hierbij aan: Media player, Media player classic, VLC, quicktime.

Nu dacht ik slim te zijn en de beelden in Adobe Premiere pro te zetten en dan om te zetten in bv .avi zodat ze toch afspeelbaar zijn. Ik weet dat de kwaliteit minder word maar dat neem ik voor lief.
Echter als ik de beelden in premiere zet krijg je het volgende beeld:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/db/gt5jsr5jlhsty

Weet iemand van jullie een oplossing voor het probleem met Adobe of een goeie player?

Werk met een Lenovo ideapad Y700, windows 10.

Mocht ik iets vergeten te zijn te melden, hoor ik het graag.

Note: Heb zowel de winkel als de leverancier van de camera een mail gestuurd en beide weten geen oplossing.
Vanuit de app die mee geleverd is kan ik wel beelden downloaden na me telefoon (MP4), deze zijn in Andriod in verborgen mappen wel te vinden maar niet in iOs, deze is te ver versleuteld. Of weet iemand hoe ik nog dieper in de iPhone kan komen?

Op dit moment heb ik geen beschikking over een Andriod toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:08
Als je het wilt afspelen met VLC media player kan het volgens deze tutorial vrij makkelijk:

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:16
Een extensie zegt eigenlijk niets over het daadwerkelijk gebruikte formaat. Wat maakt mediainfo ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank voor je reactie. Dit heb ik inderdaad geprobeerd maar zonder resultaat. Zou zo een foto uploaden van het resultaat. Krijg als nog een blokkerig beeld.
Fitzer schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:19:
Als je het wilt afspelen met VLC media player kan het volgens deze tutorial vrij makkelijk:

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor je reactie ga het zo proberen. Je hoort van me.
hcQd schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:20:
Een extensie zegt eigenlijk niets over het daadwerkelijk gebruikte formaat. Wat maakt mediainfo ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fitzer schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:19:

YouTube
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ecfvgfinqmlrd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kun je mij uitleggen hoe dat werkt?
hcQd schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:20:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Ik typ gewoon "mediainfo <bestand>" en dan rolt de informatie vanzelf over mijn scherm. Ik heb echter geen idee hoe de GUI-versie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hcQd schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:42:
Ik typ gewoon "mediainfo <bestand>" en dan rolt de informatie vanzelf over mijn scherm. Ik heb echter geen idee hoe de GUI-versie werkt.
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/wwd8yzgofhwt5.jpg

Bedoel je deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Dat is het juiste programma. Ik zeg al, ik ben niet bekend met de GUI, ik gebruik altijd de CLI. Maar als je geen extra informatie kunt krijgen door andere opties te selecteren dan lijkt het me dat het formaat niet herkend wordt en dat je camera een of andere propriëtair formaat gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft niets met (Overige) computerhardware te maken, maar met videoformaten. Die worden besproken in Foto & Video Workflow

Move OH -> FVW

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:46
Als ik het goed begrijp gaat het om een beveiligingscamera..

Het .264 bestand is enkel de video, dit zit normaal in een .mkv of .mp4 die beschrijf hoe bv een VLC het moet afspelen.

https://ranous.wordpress....-dvr-video-files-264/amp/

Dit blog beschrijft hoe je het met mkvtoolnix in een mkv of mp4 kan verpakken
Pagina: 1