Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de releasedatum van de Ipad Pro 12,9 inch, 128 GB. En is deze datum hetzelfde voor alle landen in de wereld? daarnaast hoop ik dat iemand mij kan vertellen wat de prijs van deze Ipad was bij de eerste release.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Prijs: https://tweakers.net/pricewatch/ en dan doorklikken en de grafiek bekijken?

Release: zoek wat oude artikelen op rond de launch date, bijv. een op Tweakers (NL launch), een op een .com, een op een .whatever.

Overigens is iPad Pro wat ambigu, bedoel je model 2016?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 18:30
Dat is toch niet zo moeilijk.. Wij zijn geen persoonlijke Google.

Beetje meer inzet tonen graag.

Hier kan je al 2 vragen vinden: pricewatch: Apple iPad Pro WiFi 128GB Grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Staat het allemaal, eerst hit in Google, jammer dit. Wikipedia: iPad Pro

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi kimpt, welkom op GoT :)

Toen je je topic openende, kreeg je een sjabloon met een aantal vragen, waaronder wat je zelf al hebt gevonden en hebt geprobeerd. Dat is niet om je te pesten, maar handig om te weten zodat we niet met antwoorden en oplossingen komen die je zelf al had gevonden en geprobeerd. Daarnaast laat het ook zien dat je zelf moeite wilt doen voor het vinden van een antwoord.

Normaal gesproken gaan dit soort topics op slot, omdat ze niet aan de voorwaarden voldoen, en het antwoord zoals blijkt redelijk eenvoudig zelf te vinden is. Ik raad je aan om voor je volgende topic eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door te lezen en met name de quickstart, zodat je precies weet wat je van je hier verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/