Youtube 4k 60fps speelt niet vloeiend af Android tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-01 09:59
Ik kijk regelmatig filmpjes op Youtube via de Youtube app op mijn tv ( Philips 49pus6501)

Enige tijd geleden heeft de app een update gehad naar een nieuwer versie. Sindsdien speelt hij 4K (60fps) niet meer vloeiend af.
Ik heb dit weekend de mogelijkheid gevonden om de update te verwijderen. Je hebt dan weer de "oude" versie van de app. Met deze versie speelt hij het wel vloeiend af. Nu vind ik deze oudere versie van de app sowieso fijner dus dit zou een oplossing kunnen zijn. Echter blijft de app automatisch updaten naar de nieuwere versie. Ik heb op de tv wel een optie gevonden om automatische updates niet uit te voeren. Maar dat lijkt alleen te gaan om de tv software.

ik heb dus eigenlijk twee vragen.

1) Heeft iemand een idee waarom de nieuwere versie niet vloeiend afspeelt en wat ik daar aan kan doen?
2) Is er een manier om te voorkomen dat de app automatisch bijwerkt naar de nieuwere versie?

www.mariovisser.com

Alle reacties

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-01 09:59
Edit: Ik heb al gevonden hoe ik kan instellen dat apps niet automatisch updaten. Rest me alleen nog de vraag waarom ik met de nieuwere versie geen 4k vloeiend kan afspelen.

www.mariovisser.com

• itsmemax
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-01 15:27
Ik heb met mijn 43PUS6401 het probleem dat sinds de nieuwe app livestreams niet meer te kijken zijn, alleen maar strepen in beeld.
Echt top update...