"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Maar ik weet alle prijzen niet van vandaag de dag
Welke van de huurlijnen is de goedkoopste?
Dus niet of een huurlijn goedkoop is!
Maarre, telfort? Kan nix vinden op hun site...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Wat er ook gebeuren moogh...
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
64kOp dinsdag 10 juli 2001 01:21 schreef wizzard het volgende:
mischien is die optie van demon wel iets voor jullie die kost (uit me hoofd) 500 per maand en is een permanente verbinding alleen niet zo rap geloof ik (moet je ff search kijken is al veel over geweest)
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Anoniem: 16825
Het moet wel in het gat Brummen (bij Zutphen)te krijgen zijn he Skef, fijne collega !Op maandag 09 juli 2001 18:19 schreef Skef het volgende:
Voor ons kantoor zijn we op zoek naar een huurlijn, omdat er geen ADSL of kabel beschikbaar is.
Nu heb ik al ff lopen zoeken op inet, maar weinig tegengekomen.
Weet een van jullie een goede lijn (iets van 256 down/ 256 up)?
En wat kost het?
Telfort doet niks meer met vaste lijnen. Op 1 april is het 'oude' Telfort gesplitst in een mobiel bedrijf(Telfort Mobiel) en een vast bedrijf (BT Ignite op www.ignite.nl). Wellicht kun je daar wat info vinden.Op maandag 09 juli 2001 19:12 schreef Skef het volgende:
Ik had het meer zoiets in de zin van:
Welke van de huurlijnen is de goedkoopste?
Dus niet of een huurlijn goedkoop is!
Maarre, telfort? Kan nix vinden op hun site...
Antenne en masten malloot
Anoniem: 14083
Kan al vanaf fl. 700,- per maand. Denk wel ff goed na hoeveel bandbreedte je nodig hebt, beste is gewoon een stuk glas het gebouw binnen en dan bv, 128 kb. of 256 kb. afnemen. Kun je later bijschakelen tot 2 mb. Als je tot 128 kb. gaat krijg je volgens mij geen glas en kun je niet bijschakelen (weet niet zeker)
Of neem direct 2 mb en zet er bandbreedte management tussen met 1,8 mb. voor jezelf
Zorg liever dat je ergens komt te wonen waar Cistron is kun je volgens mij aardig tevreden mee zijn!
Hoeveel is "niet te betalen". Ik denk dat dat goedkoper is dan een bedrijf te verhuizen naar een Cistron aansluitingOp woensdag 11 juli 2001 02:01 schreef BigB het volgende:
Huur lijn is gewoon niet te betalen.
Zorg liever dat je ergens komt te wonen waar Cistron is kun je volgens mij aardig tevreden mee zijn!
Anoniem: 30324
Voor een beetje huurlijn moet je toch wel zo'n 3000 tot 6000 pieken per maand neerlappen....
Het is idd. niet zo onverstandig om wat glas in je kantoortje te laten leggen.. dat kost vaak niet veel meer dan een "normale" aansluiting via de KPN.. standaardregel: probeer de KPN zo veel mogelijk te vermijden.. vraag aan je Kabelboer of hij geen glas voor je wil leggen. Ik weet van Essent dat ze glas je huisje inleggen voor "maar" 8000 piek.. voordeel is dat je dan bandbreedte naar keuze kunt afnemen.
We zitten met ons bedrijf samen met nog een ander bedrijf in een pand. We willen daarom samen een huurlijn, en dan de kosten delen.
Moet kunnen toch?
Anoniem: 30324
Let wel op: sommige providers willen niet dat je hun bandbreedte gaat "wederverkopen". Zorg er ook voor dat je voldoende IP's krijgt, anders moet je NAT gaan gebruiken en probeer dat te voorkomen als het gaat.
Volstrekte waanzin om voor iedere pc een IP nummer aan te vragen.Op donderdag 12 juli 2001 14:16 schreef griebels het volgende:
Zorg er ook voor dat je voldoende IP's krijgt, anders moet je NAT gaan gebruiken en probeer dat te voorkomen als het gaat.
Wat als ik 20 pc's heb
Met NAT is echt helemaal niets mis.
Heb je een glasvezeldraadje naar de stoep, waar een 400gbit ring loopt (10 meter van mn server).. wel 2mbit afgeknepen maar bijv een ping van 3.8ms naar tweakers.net
www.priority.nl ook voor een kaartje met netwerk..
Geplaatst door j3p - zaterdag 14 juli 2001 02:51
--------------------------------------------------------------------------------
Mn surfurtje staat op UPC priority 2mbit in hilversum
Heb je een glasvezeldraadje naar de stoep, waar een 400gbit ring loopt (10 meter van mn server).. wel 2mbit afgeknepen maar bijv een ping van 3.8ms naar tweakers.net
www.priority.nl ook voor een kaartje met netwerk..
[Dit bericht is gewijzigd door j3p op 14-07-2001 02:57]
[quote]
Mag wat kosten.. enne die ring.. is dat niet toevallige dat GigaSurf ring ?? just a question
dat is voor een bedrijf met 40 medewerkers overkill, maarja, we zijn een ICT dienstverlener, dus is so'n snelle verbinding gewoon relaxed.
Tis wel duur, maar voor F3500 in de maand, hebben we ook RAS en telefonie erbij, dus geen KPN abbo's meer. En laptop bebruikers kunnen via de versatel rasserver op ons netwerk inloggen
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.