Ik heb een iPhone SE en ik ben aan het kijken naar een abonnement voor mobiel internet. Nu zie ik een aantal providers die alleen 4g+ aanbieden maar wel met een abonnement dat interesant voor mij is. Mijn iPhone SE ondersteunt alleen geen 4g+. Kan ik dan nog steeds daar een abonnement afsluiten en werkt het mobiele internet dan gewoon op mijn telefoon als normale 4g? Of werkt het helemaal niet?
Vraag
Beste antwoord (via Meneer_Krabs op 25-09-2017 07:44)
Zolang je telefoon maar 1 van de gebruikte frequentie blokken ondersteund werkt het gewoon.. echter je haalt natuurlijk niet het voordeel van 4G+ :-)
404 Signature not found
Alle reacties
Zolang je telefoon maar 1 van de gebruikte frequentie blokken ondersteund werkt het gewoon.. echter je haalt natuurlijk niet het voordeel van 4G+ :-)
404 Signature not found
Verwijderd
Die "extra" snelheid die je krijgt met LTE-A (de "A' van advanced = 4G+) is marginaal, en niet te merken op een iPhone. Als jij bv. een Youtube filmpje gaat streamen, merkt YouTube dat jij met een portable device komt, en zal dan automatisch de bitrate naar beneden halen om jouw (en hun) data hoeveelheid te reduceren.
Want jij ziet echt geen verschil tussen een HD filmpje of een 768 pixel filmpje. Niet op zo'n klein scherm van de iPhone. Wél op een grote 42 inch plasma of OLED TV. Maar voor de vast TV hebben we een vast internet (kabel, glas of xDSL).
Want jij ziet echt geen verschil tussen een HD filmpje of een 768 pixel filmpje. Niet op zo'n klein scherm van de iPhone. Wél op een grote 42 inch plasma of OLED TV. Maar voor de vast TV hebben we een vast internet (kabel, glas of xDSL).
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2017 23:07 ]