Graka kan niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:14

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Volgende setup heeft al enkele weken gedraaid zonder problemen:
biostar bt250-btc (tweakers heeft die niet in de PW staan, wel de pro :F)
pricewatch: Intel Celeron G3900 Boxed
pricewatch: Crucial CT2K4G4DFS8213
pricewatch: Samsung 830 series SSD 64GB
pricewatch: AMD Radeon Vega Frontier Edition (luchtkoeling)

Nu had ik mijn oud mini-itx bord verkocht aan een tweaker en hij kreeg zijn intel g4xxx niet werkend bios te oud?? Vandaag dus laten langskomen, mijn cpu op het bord gezet, booten naar de bios, versie controleren en dat was de laatste, terug de zijn cpu erin en niets aan de hand.

Swat ik steek alles terug in mijn systeem pc start en gaat verder met windows update (zonder vega), na een aantal keer herstarten vega er terug ingestoken en geen beeld meer na bios. Hu? Ok misschien een instelling in de bios verkeerd, ik kan namelijk kiezen tussen Legacy of EUFI.
Zet de video op EUFI en de pc start door tot in windows maar geen beeld op hdmi/dp. In teamviewer zien ik dat de cpc is aangemeld en log in, beeld is 640x480. Ga ik zien in device manager dan staat de vega er gewoon tussen met een ! voor met de melding
This device cannot find enough free resources that it can use. (Code 12)

If you want to use this device, you will need to disable one of the other devices on this system.
Zet ik op legacy dan loopt ie vast als ie windows wilt laden.

Dit alles met de IGP op disable, zet ik die aan, geen vuiltje aan de lucht.

Iemand nog een idee wat het kan zijn.

Edit: heb de igp nu opgezet en in windows de igp op disable gezet, dan word die niet meer gebruikt *O*

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag