Hoi. Ik ben Sem en ik word over 2 weken 15. Ik ben al 4 jaar aan het sparen voor een computer en ik wil hem deze verjaardag kopen.
Tijdens deze zomervakantie heb ik meegedaan aan de fotowedstrijd van Hardware.info en IK HEB GEWONNEN
Ik heb een Core i7 6800k gewonnen. Een intel processor met 6 cores en een 3.4 clock speed en een 3.6 turbo clock speed.
Ik weet niet of ik voor de RX vega 56 moet wachten. Hij is nu 600 euro, maar bij de release zeiden ze dat hij 400 euro zou kosten.
Het totaalbedrag is niet correct. Het is eigenlijk 1010 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn computer gebruiken voor gaming en school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum wat ik wil uitgeven is 1100 euro, maar een paar euro erover heen is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja. De gewonnen CPU en ik heb ook al een muis en een keyboard. Windows kan ik ook gratis via mijn broer krijgen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet veel speciaals. Gewoon een normale pc build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Als het maar geen chinese troep is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet niet al te luid worden en ook niet al te veel stroom kosten. Ik wil dat hij een beetje futureproof is. Ik ga mijn scherm bij Mediamarkt kopen, want dan krijg ik 20% korting via mijn broer. Ik ga de rest kopen bij alternate op mijn Ram na, want als ik dat bij Azerty koop, scheelt dat 50 euro.
Ga je overklokken?
Nu nog niet. Later ga ik misschien mijn Cpu overklokken naar 4Ghz of hoger.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil feedback krijgen en ik wil weten of er bottlenecks zijn. Misschien zijn er betere componenten voor een betere prijs. Moet ik wachten voor de RX vega 56 of moet ik voor de 1060 gaan? Is de MinerCrisis al over?
Alvast heel erg bedankt!
Tijdens deze zomervakantie heb ik meegedaan aan de fotowedstrijd van Hardware.info en IK HEB GEWONNEN
Ik weet niet of ik voor de RX vega 56 moet wachten. Hij is nu 600 euro, maar bij de release zeiden ze dat hij 400 euro zou kosten.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6800K Boxed | € 295,- | € 295,- |
| 1 | MSI X99A SLI Plus | € 185,51 | € 185,51 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 304,88 | € 304,88 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,55 | € 44,55 |
| 1 | NZXT S340 Elite Zwart/Blauw | € 94,99 | € 94,99 |
| 1 | Samsung LS24F356FHU Zwart | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Logitech Z213 | € 27,23 | € 27,23 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | be quiet! Pure Wings 2, 140mm | € 9,01 | € 9,01 |
| 1 | Corsair Dominator Platinum CMD16GX4M4B2400C10 | € 119,21 | € 119,21 |
| 1 | Corsair CX450M | € 49,01 | € 49,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.278,34 | |
Het totaalbedrag is niet correct. Het is eigenlijk 1010 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn computer gebruiken voor gaming en school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum wat ik wil uitgeven is 1100 euro, maar een paar euro erover heen is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja. De gewonnen CPU en ik heb ook al een muis en een keyboard. Windows kan ik ook gratis via mijn broer krijgen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet veel speciaals. Gewoon een normale pc build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Als het maar geen chinese troep is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet niet al te luid worden en ook niet al te veel stroom kosten. Ik wil dat hij een beetje futureproof is. Ik ga mijn scherm bij Mediamarkt kopen, want dan krijg ik 20% korting via mijn broer. Ik ga de rest kopen bij alternate op mijn Ram na, want als ik dat bij Azerty koop, scheelt dat 50 euro.
Ga je overklokken?
Nu nog niet. Later ga ik misschien mijn Cpu overklokken naar 4Ghz of hoger.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil feedback krijgen en ik wil weten of er bottlenecks zijn. Misschien zijn er betere componenten voor een betere prijs. Moet ik wachten voor de RX vega 56 of moet ik voor de 1060 gaan? Is de MinerCrisis al over?
Alvast heel erg bedankt!