Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet beperkt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Mijn internet die ik via mijn stoomnet werk heb geeft de hele tijd aan van beperkt internet onbekend netwerk dit was eerst niet het geval hoe kan ik dit oplossen?

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Welkom op Tweakers. Het is hier de bedoeling dat je eerst zelf op onderzoek gaat. Zomaar een vraag neergooien en verwachten dat het opgelost wordt is niet de bedoeling.

Lees ook eerst dit even: NT Beleid
Want met deze karige info kunnen we echt helemaal niets.

En gebruik aub interpunctie, want je tekst is zo niet te lezen.

[ Voor 55% gewijzigd door Microkid op 24-09-2017 19:09 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-11 13:28

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:02:
Mijn vraag
...
Mijn internet die ik via mijn stoomnet werk heb geeft de hele tijd aan van beperkt internet onbekend netwerk dit was eerst niet het geval hoe kan ik dit oplossen?
Zoals al aangegeven, we verwachten een stukje eigen inzet op Tweakers. Dus geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen.

verder neem ik aan dat je je "stroomnetwerk" bedoeld, want de RFC voor Ethernet over Stoom is nog niet geschreven ;)

Is er iets veranderd in je huis? Heb je 1 van de punten verplaatst naar een ander wandcontactdoos? Werkt het beter als je een ander WCD gebruikt?
Welke HW gebruik je, heb je al eens een andere kabel gebruikt? Werkt het met een andere computer beter? Of sluit je er een Access Point op aan?

Je ziet, veel vragen.