Goedemiddag! Mijn huisgenoot gaat zijn laptop de deur uit doen en overstappen naar desktop. Hij is echter vooral een console gamer, en zal de pc gebruiken voor enkele oudere spellen.Omdat hij overstapt heeft hij nog geen speakers/toetsenbord dus daar zou ik ook graag wat opties voor krijgen.Ik heb al eerder een pc gekocht, met hulp van dit forum, en vandaar dat ik hem hier mee help.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, 1080p definitie. Over het algemeen oudere games zoals Payday 2, Civilization 5/6, Skyrim, Cities Skylines
Wat mag het systeem gaan kosten?
650 euro maximaal, alles inclusief. Ik wil hem graag via SiComputers bestellen en daar kost assemblage 50 euro, dus de daadwerkelijke pc mag 600 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een muis mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het lijstje wat ik nu heb:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ben vooral op zoek naar bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag de genoemde spellen met redelijke settings kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback/aanpassingen krijgen op het lijstje wat ik al gemaakt heb aan de hand van de Best Buy Guide van Juli. Verder heb ik, zoals gezegd, nog een toetsenbord + speakersetje nodig en zou ik daar ook wat advies over willen hebben.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, 1080p definitie. Over het algemeen oudere games zoals Payday 2, Civilization 5/6, Skyrim, Cities Skylines
Wat mag het systeem gaan kosten?
650 euro maximaal, alles inclusief. Ik wil hem graag via SiComputers bestellen en daar kost assemblage 50 euro, dus de daadwerkelijke pc mag 600 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een muis mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het lijstje wat ik nu heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4600 Boxed | € 78,83 | € 78,83 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 47,- | € 47,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 172,- | € 172,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 42,84 | € 42,84 |
| 1 | Sharkoon VS4-S | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Asus VC239H Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | be quiet! System Power B8 350W | € 36,- | € 36,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 608,57 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ben vooral op zoek naar bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag de genoemde spellen met redelijke settings kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback/aanpassingen krijgen op het lijstje wat ik al gemaakt heb aan de hand van de Best Buy Guide van Juli. Verder heb ik, zoals gezegd, nog een toetsenbord + speakersetje nodig en zou ik daar ook wat advies over willen hebben.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen!