Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 974629

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn laptop Medion Erazer P6661.
Hij draait op Win 10 en valt om de zoveel tijd uit zichzelf in de slaapstand. Ik krijg hem wel weer eruit en ik kan er dan gewoon verder mee, maar het is wel heel hinderlijk.

Wat kan ik hieraan doen?

Ik heb ook even in het logboek van het systeem gekeken en op het moment dat hij het doet geeft hij deze fout aan:

In de machtigingsinstellingen toepassingsspecifiek wordt de machtiging Activeren niet verleend aan Lokaal voor de COM-servertoepassing met CLSID
{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}
en APPID
{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}
aan de gebruiker NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) met het adres LocalHost (via LRPC) die wordt uitgevoerd in de toepassingscontainer Niet beschikbaar SID (Niet beschikbaar). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerprogramma van Component Services.

In het energiebeheer heb ik ook al alles op nooit gezet, maar dit helpt helaas niet.

Oja, en deze foutmelding krijg ik ook in het logboek

De lokale adapter ondersteunt niet een kritieke Low Energy-controllerstatus die randapparaatmodus ondersteunt. Het minimaal vereiste ondersteunde statusmasker is 0x491f7fffff, er is 0x1fffffff. Functionaliteit voor Low Energy randapparatuur is niet beschikbaar.

Wie kan mij helpen hiermee?
Alvast bedankt!

Alle reacties

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Hallo allen,

IK weet niet of degene hier boven al geholpen is afgelopen jaar , maar loop nu zelf ook tegen dit probleem aan, heb ook alles in energiebeheer op nooit staan. En krijg verder geen foutmeldingen.

Hij valt uit ( standby) ongeacht of ik op de accu werk of via de adapter ( Netstroom)

Nou ben ik naar een IT winkel bij ons in de buurt geweest , hebben een soort van stress test laten lopen op mijn laptop en daar kwam niks uit, of te wel werkte prima.

Nu weet ik niet echt meer wat te doen, het is trouwens ook een ERAZER P6661 (MD99626)

Hoop dat er iemand is die mij op weg kan helpen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 21:14

millman

6708Mhz @ -185c

Ik help je alvast op weg door te zeggen dat 'topic hijacking' en 'necrofilie' niet zijn toegestaan. Oude topics van iemand anders kicken lijkt mij dan ook weinig constructief en raad je aan een eigen topic aan te maken.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. Na ruim een jaar zal TS hoogstwaarschijnlijk niet meer meelezen.

Enige reden om in een oud topic te posten is om iets dat voor anderen nuttig is toe te voegen, zoals alsnog een oplossing, of voortschrijdende inzichten in een nieuwe situatie. "Ik heb dat probleem ook" is geen goede reden om een topic omhoog te schoppen.

Dit is overigens niet de eerste keer dat we je dit hebben moeten vertellen:
Lorenzoaliandro in "Samsung 49KS7000 - Standaard goed gemonteerd?"

Dicht. Als je hulp wilt mag je een eigen topic openen, maar dan hebben we een stuk meer info en inzet nodig dan je in deze post toont.

Zie ook:
Het algemeen beleid #quickstart
PMG beleid

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.