iMac crasht en bevriest vaak

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn Imac crashed heel vaak het scherm freezed(bij het spelen van simpele spelletjes) en hij gaat heel vaak automatisch terug naar gebruiker selecteren zonder dat ik er iets aan kan doen. Bestaat hier een fix voor.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
macOS Sierra
Versie 10.12.6(12G29)
iMac(21.5 inch, mid 2010)
3,06 GHz Intel Core i3
16GB 1333 MHz DDR3
ATI Radeon Hd 4670 256 MB
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niks want ik snap er niks van

dankjulliewel!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 15:45

nelizmastr

Goed wies kapot

De HD4670 staat bekend als probleemgeval, zoals zoveel dGPU’s in Macs, helaas. Kan dus duiden op een defect. Heb je fan control software lopen en een beeld van de temperaturen? Netjes stofvrij gehouden sinds je hem hebt?

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nelizmastr schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:43:
De HD4670 staat bekend als probleemgeval, zoals zoveel dGPU’s in Macs, helaas. Kan dus duiden op een defect. Heb je fan control software lopen en een beeld van de temperaturen? Netjes stofvrij gehouden sinds je hem hebt?
https://gyazo.com/4ad8dfe765727be9c1a5f884cffbc9cb als je dit bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Ik heb even een vraag over de loslatende coating van het scherm van een 2015 MacBook pro. Ik las dat Apple een reparatie programma heeft tot 15 oktober 2017. Regel je dit nu het beste via Apple of via de winkel waar je m hebt aangeschaft?

Het viel me vanmorgen ineens op toen ik Mn MacBook gebruikte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jimijames75 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:32:
Ik heb even een vraag over de loslatende coating van het scherm van een 2015 MacBook pro. Ik las dat Apple een reparatie programma heeft tot 15 oktober 2017. Regel je dit nu het beste via Apple of via de winkel waar je m hebt aangeschaft?

Via Apple gaat 9/10 x sneller eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Jimijames75 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:32:

Dit heeft niets te maken met de problemen van de topicstarter. Het is bovenal niet de bedoeling dat je andermans topic kaapt. Maak voor je problemen een eigen topic aan, maar kijk dan wel eerst in andere topics en het MacBook ervaringen topic voor de ervaringen van andere mensen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Daedalus schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:32:
[...]
[mbr]Dit heeft niets te maken met de problemen van de topicstarter. Het is bovenal niet de bedoeling dat je andermans topic kaapt. Maak voor je problemen een eigen topic aan, maar kijk dan wel eerst in andere topics en het MacBook ervaringen topic voor de ervaringen van andere mensen.[/]
Mijn excuus, ik heb per ongeluk in het verkeerde topic gepost zie ik nu. Ik dacht echt in het MacBook ervaringen topic te posten.

Nogmaals mijn excuus
Pagina: 1