Map in windows 10 kopieren naar ipad ios 11

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Op mijn ipad met ios 8 heb ik ooit ifunbox geinstalleerd. Dit is een fijne app op een complete map van de pc naar de ipad te kopieren. Deze kon ik op de ipad inzien met oa goodreader. Nu heb ik een ipad met ios 11. Helaas krijg ik deze manier van kopieren niet werkend. Googelen en youtube geeft geen oplossing helaas.
Is er een mogelijkheid om een complete map van windows 10 naar ios 11 te kopieren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Apple heeft het filesystem in iOS11 anders opgezet, dus de kans is groot dat hierdoor je oude apps niet meer werken.

Wat wil je precies bereiken (een map kopiëren van Windows 10 klinkt een beetje vaag) en waar loop je nu precies tegen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 18:58
Dat lukt niet rechtstreeks volgens mij. Je zou het via iCloud kunnen doen. Of met 3rd party app. Zelf gebruik file explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Icephase schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:49:
Apple heeft het filesystem in iOS11 anders opgezet, dus de kans is groot dat hierdoor je oude apps niet meer werken.

Wat wil je precies bereiken (een map kopiëren van Windows 10 klinkt een beetje vaag) en waar loop je nu precies tegen aan?
op mijn pc staan wel 100 mappen in verkenner met submappen. deze wil ik kopieren naar mijn ipad. Via itunes kun je alleen bestanden kopieren naar een bepaalde app. Een hele map kopieren met submappen wil me niet lukken, dus dat zou heel tijdrovend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Aloysxda schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:23:
[...]

op mijn pc staan wel 100 mappen in verkenner met submappen. deze wil ik kopieren naar mijn ipad. Via itunes kun je alleen bestanden kopieren naar een bepaalde app. Een hele map kopieren met submappen wil me niet lukken, dus dat zou heel tijdrovend worden.
Ah het is een raadspelletje. :+ Wat is de bepaalde app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
pacificocean schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:55:
Dat lukt niet rechtstreeks volgens mij. Je zou het via iCloud kunnen doen. Of met 3rd party app. Zelf gebruik file explorer.
Jij geeft aan dat je hier file explorer voor gebruikt. Bedoel jij es file explorer ?
Kun je daarmee in een keer een hele map van je pc naar de ipad kopieren, inclusief de inhoud van die map ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Aloysxda schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:31:
[...]

Jij geeft aan dat je hier file explorer voor gebruikt. Bedoel jij es file explorer ?
Kun je daarmee in een keer een hele map van je pc naar de ipad kopieren, inclusief de inhoud van die map ?
Nee ik bedoel file explorer. Ik heb we l de betaalde versie. Maar volgens mij gaat het met de free versie ook. Zelfs geen itunes nodig.
https://itunes.apple.com/...-and-nas/id510282524?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Aloysxda schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:23:
[...]

Maar wat wíl je dan met die mappen? Waarom moeten ze per se op de iPad staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
pacificocean schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:45:
[...]

Nee ik bedoel file explorer. Ik heb we l de betaalde versie. Maar volgens mij gaat het met de free versie ook. Zelfs geen itunes nodig.
https://itunes.apple.com/...-and-nas/id510282524?mt=8
File explorer heb ik geinstalleerd. Helaas moet je de betaalde versie hebben, om mappen te kunnen selecteren. Toch bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Na lang zoeken gelukt via goodreader. Gewoon de map via itunes naar goodreader slepen en alle submappen gaan mee. Allemaal bedankt voor de input !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Met Dropbox kun je ook makkelijk en draadloos mappen van je PC op je iPad/iPhone krijgen.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Pagina: 1