Hallo Tweakers,
Ik ben van plan om deze week een nieuwe game pc aan te schaffen.
Voornamelijk om op te gamen (Denk aan PUBG, Overwatch en soortgelijke AAA games)
De processor en videokaart wil ik graag houden. Ook de behuizing, HDD en SSD ben ik vrij zeker over.
Mijn twijfels liggen het meest bij het moederbord, RAM geheugen en voeding.
Mijn vragen aan jullie:
- Het RAM geheugen dat ik gekozen heb, is dat een goede match met het moederbord? (Ik lees dat Ryzen cpu's graag RAM geheugen willen met een hoge mhz)
- Ik wil graag Windows 10 erbij, is het dan het beste om Windows 10 op een usb stick ergens te kopen? (Aangezien ik geen dvd-r heb/wil)
- En als laatste vraag, ik ben van plan om alles bij azerty te bestellen en ben nog steeds op zoek naar een goede netwerk adapter daar. Er is alleen één voorwaarde, hij moet binnen 1 dag geleverd kunnen worden.
Ik had zelf de Gigabyte GC-WB867D-I gezien, maar die hebben ze helaas niet op voorraad.
Ik sta open voor suggesties en alvast heel erg bedankt!
Ik ben van plan om deze week een nieuwe game pc aan te schaffen.
Voornamelijk om op te gamen (Denk aan PUBG, Overwatch en soortgelijke AAA games)
De processor en videokaart wil ik graag houden. Ook de behuizing, HDD en SSD ben ik vrij zeker over.
Mijn twijfels liggen het meest bij het moederbord, RAM geheugen en voeding.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 200,94 | € 200,94 |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 77,- | € 77,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4G | € 160,95 | € 160,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,55 | € 44,55 |
| 1 | Fractal Design Meshify C | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 32/64bit, USB | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Corsair CX550 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 92,90 | € 92,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 904,14 | |
Mijn vragen aan jullie:
- Het RAM geheugen dat ik gekozen heb, is dat een goede match met het moederbord? (Ik lees dat Ryzen cpu's graag RAM geheugen willen met een hoge mhz)
- Ik wil graag Windows 10 erbij, is het dan het beste om Windows 10 op een usb stick ergens te kopen? (Aangezien ik geen dvd-r heb/wil)
- En als laatste vraag, ik ben van plan om alles bij azerty te bestellen en ben nog steeds op zoek naar een goede netwerk adapter daar. Er is alleen één voorwaarde, hij moet binnen 1 dag geleverd kunnen worden.
Ik had zelf de Gigabyte GC-WB867D-I gezien, maar die hebben ze helaas niet op voorraad.
Ik sta open voor suggesties en alvast heel erg bedankt!