Project Cars 2 - Framerate

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
@Tweakjur

reviews: Project Cars 2 - Gedoodverfd kampioen komt tekort
De overige kaarten komen ook nog aardig mee, maar om een constante framerate van minimaal 60fps te halen, moet de grafische praal wat teruggeschroefd worden.
Wat is een "constante framerate" in dit geval? Klinkt als de 99p resultaten maar dat is niet echt duidelijk. De RX 560 bijvoorbeeld zit ook boven de 16.7ms.
Op full-hd presteren alle kaarten vanaf de GTX 1060 en de RX 580 uitstekend met ultra-instellingen. De gemiddelde framerate komt niet onder de 60fps.
Is dat de lat voor uitstekend? Ik zou toch naar meer dan het gemiddelde kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door Olaf van der Spek op 24-09-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-10 12:41

Tweakjur

Redacteur
Olaf van der Spek schreef op zondag 24 september 2017 @ 09:57:
@Tweakjur

reviews: Project Cars 2 - Gedoodverfd kampioen komt tekort

[...]

Wat is een "constante framerate" in dit geval? Klinkt als de 99p resultaten maar dat is niet echt duidelijk. De RX 560 bijvoorbeeld zit ook boven de 16.7ms.

[...]

Is dat de lat voor uitstekend? Ik zou toch naar meer dan het gemiddelde kijken.
Die pagina is door het benchmarkteam en @Xtuv gemaakt. Ik speel deze vragen dus even door. :)

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
@Olaf van der Spek Excuses voor de late reactie. Mijn tekst is wat te kort door de bocht en 'uitstekend' heb ik wellicht wat te makkelijk gebruikt. Ik zal dat wat nuanceren :)

De RX560 zit op medium bij de 99p-resultaten op 16,8ms, dus inderdaad boven de 16,7ms, maar wel met een erg kleine marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Xtuv schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:08:
@Olaf van der Spek Excuses voor de late reactie. Mijn tekst is wat te kort door de bocht en 'uitstekend' heb ik wellicht wat te makkelijk gebruikt. Ik zal dat wat nuanceren :)
De basis van de uitspraak lijkt nog steeds de gemiddelde framerate te zijn. IMO moet focus op de 99p resultaten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
@Xtuv Knock knock

@willemdemoor

De 99p game benchmarks ontbreken helemaal in reviews: Core i3-8350 en i3-8100 - Twee keer zoveel cores

Is er geen consistent beleid wat betreft benchmarks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
@Olaf van der Spek Jawel, we publiceren consistent geen 99p-cijfers van RotTR en Hitman omdat we die niet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Waarom hebben jullie die niet?
Als de benchmarks het niet ondersteunen, kies dan andere benchmarks..
Pagina: 1