Vraag

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Topicstarter
Hallo,

De laatste tijd zie ik het steeds meer: "PGP BlackBerry" dat een BlackBerry bevat zonder microfoon en camera met een pgp app.

Bedrijven bieden de telefoon aan met contracten van 6 tot 12 maanden wat meestal meer dan 1000 euro kost.

Hoe werkt zo'n abonnement precies? Zou het niet voordeliger zijn om zelf zo'n pgp server op te zetten?

Ik heb er namelijk eentje nodig aangezien mijn werk dit vereist.

Heeft iemand een idee?

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Alle reacties

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49
Een zoekopdracht naar PGP BlackBerry gaf mij dit: https://nakedsecurity.sop...erry-pgp-encrypted-email/ Geeft mij niet het hele veilige gevoel..

Als je het nodig hebt voor werk moet je werk het dan niet gewoon leveren? Of in ieder geval je erbij helpen? Of heb je alleen PGP nodig? Dan hoef je geen BlackBerry te kopen. Maar anders doe je dezelfde zoekopdracht en vraag je de leveranciers, zij willen graag verkopen dus willen je ook vast wel helpen.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:21

Compizfox

Bait for wenchmarks

PGP vereist geen server op welke manier dan ook. Je hebt alleen de software en een keypair nodig. Waar dat abonnement goed voor is begrijp ik dan ook niet.

Ik weet niet precies wat je nodig hebt, maar er bestaan genoeg PGP-apps voor Android. Zelf gebruik ik OpenKeychain in combinatie met K9 Mail.

[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 23-09-2017 20:35 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:47
Leuk leesvoer voor je ^^. Geen idee of je dit bedoelt - maar ik zou er niet aan beginnen.

Wat heb je precies nodig?

[ Voor 6% gewijzigd door eric.1 op 23-09-2017 20:48 ]

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De meeste mensen die die dure abonnementen afsluiten begeven zich een stukje buiten de wet. Als je "gewoon" een dichtgetimmerde telefoon wil kan je je werkgever laten kijken naar iets als MobileIron, kost geloof ik €50 in de maand per toestel, maar kan veel meer dan alleen versleuteld communiceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > MAA

Ik mis hier toch wel een beetje eigen inzet en de nodige informatie. Zoals al gezegd : als je werkgever vereist dat je zo'n ding hebt, laat ze die dan lekker regelen voor je ;)

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Pagina: 1