http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Vraag
Alle reacties
Een zoekopdracht naar PGP BlackBerry gaf mij dit: https://nakedsecurity.sop...erry-pgp-encrypted-email/ Geeft mij niet het hele veilige gevoel..
Als je het nodig hebt voor werk moet je werk het dan niet gewoon leveren? Of in ieder geval je erbij helpen? Of heb je alleen PGP nodig? Dan hoef je geen BlackBerry te kopen. Maar anders doe je dezelfde zoekopdracht en vraag je de leveranciers, zij willen graag verkopen dus willen je ook vast wel helpen.
Als je het nodig hebt voor werk moet je werk het dan niet gewoon leveren? Of in ieder geval je erbij helpen? Of heb je alleen PGP nodig? Dan hoef je geen BlackBerry te kopen. Maar anders doe je dezelfde zoekopdracht en vraag je de leveranciers, zij willen graag verkopen dus willen je ook vast wel helpen.
PGP vereist geen server op welke manier dan ook. Je hebt alleen de software en een keypair nodig. Waar dat abonnement goed voor is begrijp ik dan ook niet.
Ik weet niet precies wat je nodig hebt, maar er bestaan genoeg PGP-apps voor Android. Zelf gebruik ik OpenKeychain in combinatie met K9 Mail.
Ik weet niet precies wat je nodig hebt, maar er bestaan genoeg PGP-apps voor Android. Zelf gebruik ik OpenKeychain in combinatie met K9 Mail.
[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 23-09-2017 20:35 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
De meeste mensen die die dure abonnementen afsluiten begeven zich een stukje buiten de wet. Als je "gewoon" een dichtgetimmerde telefoon wil kan je je werkgever laten kijken naar iets als MobileIron, kost geloof ik €50 in de maand per toestel, maar kan veel meer dan alleen versleuteld communiceren.
Move PNS > MAA
Ik mis hier toch wel een beetje eigen inzet en de nodige informatie. Zoals al gezegd : als je werkgever vereist dat je zo'n ding hebt, laat ze die dan lekker regelen voor je
Ik mis hier toch wel een beetje eigen inzet en de nodige informatie. Zoals al gezegd : als je werkgever vereist dat je zo'n ding hebt, laat ze die dan lekker regelen voor je
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
Pagina: 1