Vega aftermarket koelers.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-10 19:09
In augustus kwamen er meerdere berichten dat de aftermarket koelers van Vega half september zouden moeten arriveren, echter heb ik deze maand er nog niks over mogen vernemen. Is er nog iets van een verwachte release date? Aangezien ik echt een nieuwe videokaart nodig heb want een 270x red het niet op 3440x1440.

Beste antwoord (via Horatius op 24-09-2017 21:29)

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:20

nelizmastr

Goed wies kapot

Iets met een glazen bol :+

Zonder gekheid, waarschijnlijk heb je al flink rondgezocht en evengoed ontdekt dat het akelig stil is. Ik zou er dan ook niet op rekenen dat het deze maand nog gaat lukken.

Moet je acuut een nieuwe kaart in het topsegment, kijk dan naar een GTX1080 ofzo.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-10 19:09
nelizmastr schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 19:09:
Iets met een glazen bol :+

Zonder gekheid, waarschijnlijk heb je al flink rondgezocht en evengoed ontdekt dat het akelig stil is. Ik zou er dan ook niet op rekenen dat het deze maand nog gaat lukken.

Moet je acuut een nieuwe kaart in het topsegment, kijk dan naar een GTX1080 ofzo.
Ik heb een beetje rondgezocht maar kwam niet veel verder dan half september wat tweakers zei.
Tja kheb een redelijk snel een nieuwe GPU nodig maar met freesync en aangezien de 580 niet verkrijgbaar is een stuk minder presteert en ook problemen heeft met freesync (LFC 21:9). Dus ik ben aangewezen op vega en een 56 is perfect mits er een aftermarket opzit. Dus misschien neem ik een 64 reference.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• bluebear
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04-2023