Toon posts:

Racestuur dat makkelijk te installeren en verwijderen is

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een racestuur dat makkelijk te installeren en verwijderen is. Ik heb een PC met Windows 10.

Een Logitech G920 lijkt met ideaal, maar ik heb wat videos gezien en het kost aardig wat tijd om die te installeren en te verwijderen. Ik zal namelijk regelmatig een racespel spelen, maar tussendoor moet ik ook een hoop andere dingen doen waarvoor ik het racestuur moet verwijderen.

Ik snap dat een racestuur in elk geval stevig op het bureau bevestigd moet zitten en dat vind ik geen probleem, al kost het wellicht wat tijd. Het gaat me vooral om de kabels aansluiten, hetgeen nogal wat tijd kost (en waarvoor ik achter het bureau en de PC moet kruipen).

Verder zoek ik een racestuur met in elk geval force feedback en pedalen (gas en remmen, schakelen is niet nodig).

Heeft iemand tips? Alvast dank!

...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2017 13:39 ]

Alle reacties

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Tja, ieder stuur heeft een serie kabels nodig, dus ik zou gewoon 1x de moeite nemen om die kabels zo te leggen dat je weinig last van ze hebt, en ze daarna gewoon op hun plek te laten. Zo doe ik het ook met mijn DF:GT.

Ik weet natuurlijk niet hoe het onder je bureau is, maar ik heb de pedalen gewoon altijd onder mijn bureau staan, en zet ze op de juiste plek zodra ik het stuur erbij pak.

En omdat het stuur zelf vastdraaien niet zo heel veel tijd kost, kan ik door die dingen in ik denk minder dan een minuut switchen van tobo naar stuur, meeste tijd zit altijd in de gaten voor de snoertjes vinden :P

People as things, that’s where it starts.