Ik heb een iPhone 6S, die al een tijdje enorm traag laadt... zeker naarmate hij richting de 100% gaat.
Van 0-100% duurt den ik zo'n 3 uur, waarvan de 90-100% een belachelijke 80min duurt.
Ik heb al een andere lader geprobeerd, maar dat veranderd niks.
---
Ook loopt hij gigantisch snel leeg als ik hem gebruik; zo'n 1% per 2 minuten...
In de instellingen van mijn telefoon heb ik al gekeken naar 'background refresh/notifications', maar daar staat niks abnormaals aan... de apps die volgens batterij usage het meeste verbruiken laat ik zelfs bewust niet refreshen.
* Eerst dacht ik dat de accu misschien halfdood was, maar als ik mijn iPhone gewoon in standby houdt en hem niet aanraak, doet hij ongeveer 2,5 uur over 1% accuverbruik, dus met de accu is niks mis.
(de iPhone 6 van ons pap heeft overigens exact dezelfde kuren, waarbij deze gedurende de nacht waarbij dus op standby staat, zelfs 35% leegloopt
)
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn??
Ik draai overigens iOS11... maar deze kuren heeft hij al sinds 10.2 ofzo
Van 0-100% duurt den ik zo'n 3 uur, waarvan de 90-100% een belachelijke 80min duurt.
Ik heb al een andere lader geprobeerd, maar dat veranderd niks.
---
Ook loopt hij gigantisch snel leeg als ik hem gebruik; zo'n 1% per 2 minuten...
In de instellingen van mijn telefoon heb ik al gekeken naar 'background refresh/notifications', maar daar staat niks abnormaals aan... de apps die volgens batterij usage het meeste verbruiken laat ik zelfs bewust niet refreshen.
* Eerst dacht ik dat de accu misschien halfdood was, maar als ik mijn iPhone gewoon in standby houdt en hem niet aanraak, doet hij ongeveer 2,5 uur over 1% accuverbruik, dus met de accu is niks mis.
(de iPhone 6 van ons pap heeft overigens exact dezelfde kuren, waarbij deze gedurende de nacht waarbij dus op standby staat, zelfs 35% leegloopt

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn??
Ik draai overigens iOS11... maar deze kuren heeft hij al sinds 10.2 ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door The_Prodigy1982 op 23-09-2017 10:33 ]
"Never settle for average, when you were born to stand out!"