Van alles in één koop aangeboden. Waar te plaatsen.

Pagina: 1
Acties:

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Ik ben schoon schip aan het maken thuis, maar ik heb mega veel computer onderdelen, kabels, geheugen reepjes, schermen, toetsenborden, laptops, computers, iMac, nassen etc.

Het zou zonde zijn om alles maar in de kliko te gooien.

Ik zou graag alles in een keer aan een echte Tweaker willen geven die mensen die zijn omgeving er blij mee kan maken, maar ik heb geen idee waar ik zo'n soort advertentie aanbod zou moeten plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Aangezien je blijkbaar alle componenten in 1 advertentie wilt zetten, lijkt deze me de meest geschikte. Daar staan wel weer opruimingen.
categorie: Overige componenten

[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 23-09-2017 10:22 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Ik kan niet echt alles specificeren, daar is het te veel voor, wel zo'n 500 artikelen bij elkaar. Maar de grote spullen wel, maar het is wel de bedoeling alles in één keer weg. En gratis af te halen.

Advertentie geplaatst.

[ Voor 12% gewijzigd door xippie op 23-09-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

xippie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:15:
Ik kan niet echt alles specificeren, daar is het te veel voor, wel zo'n 500 artikelen bij elkaar. Maar de grote spullen wel, maar het is wel de bedoeling alles in één keer weg. En gratis af te halen.

Advertentie geplaatst.
Misschien kan deze tweaker er nog iets mee?

Pc`s/laptop`s voor een goed doel: Start-up