iPhone 8 review bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:00

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Topicstarter
@Andrasman In reviews: iPhone 8 (Plus) - aantrekkelijk, maar niet betoverend staat onder het kopje bluetooth het volgende:
De bandbreedte van bluetooth 5 is er ook op vooruitgegaan, waardoor je twee apparaten tegelijk kunt aansturen. Zo kun je dus met twee paar draadloze hoofdtelefoons of twee speakers tegelijk naar audio uit de Galaxy S8 luisteren. Met de verhoogde snelheid en bandbreedte worden ook hogere bitrates mogelijk en daarmee hogere audiokwaliteit.
Ik neem aan dat dit iPhone 8 moet zijn? :)

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvoosten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 22:10
Dat komt omdat het een copy paste actie was van de Samsung S8 review van het Bluetooth stuk. Is gewoon 1 op 1 overgenomen. Beetje slordig

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 20:29
mvoosten schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:53:
Dat komt omdat het een copy paste actie was van de Samsung S8 review van het Bluetooth stuk. Is gewoon 1 op 1 overgenomen. Beetje slordig
Op een paar zinnetjes na is het Bluetooth 5-hoofdstuk inderdaad precies hetzelfde :X En dan gaat het niet om een paar woorden, maar om 3 flinke alinea's. Dat vind ik ook niet echt professioneel.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Klopt, dank je! Heb dat op het laatste moment voor deadline nog toegevoegd en vond het beter om deze info er wel bij te zetten nog, dan het weg te laten. Omdat het hetzelfde verhaal is, inderdaad gekopieerd van S8-artikel.

Andrasman

• jaquesparblue
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 18:14
Deadline? Waarom kwaliteit als je de clickbait-golf moet halen, nietwaar? "We stellen technologie op de proef" voorzolang de baas vindt dat we er tijd aan mogen besteden.

Je ziet het steeds vaker terugkomen als een review fouten bevat of incompleet is. "ja, maar, we hadden de sample heel laat dus we hebben x of y niet kunnen testen" "mjah, de developer heeft ons alleen een reviewexemplaar afgestuurd voor console x" want een paar tientjes extra uitgeven om je review compleet te krijgen is immers te veel gevraagd.

Doe gewoon eens wat extra moeite en zorg dat het gewoon goed is. Dan komt die review maar een paar dagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Je hebt een wat vreemd beeld bij hoe het werkt op een redactie. Maar laat ik het simpel houden; als redacteur moet je net als bij alle andere beroepen een afweging maken van hoeveel tijd je waarin steekt. Ik heb ervoor gekozen om geen heel nieuw verhaal over bluetooth 5 op te hangen in andere woorden, terwijl het stukje uit het Samsung-verhaal beter is dan wat ik in de korte tijd die ik nog had zou opschrijven. Weglaten vond ik een nog minder goede optie.

Andrasman

Pagina: 1