iPhone 8 review - Power delivery

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:14
reviews: iPhone 8 (Plus) - aantrekkelijk, maar niet betoverend

@Andrasman

In het artikel wordt beschreven dat anno 2017 3h laden niet meer van deze tijd is.

Niettegenstaande dat de nieuwe iPhone’s geen USB c interface hebben ondersteunen ze wel Power Delivery.

Meer hierover op:
https://www.google.be/amp...rging-usb-c-power-charger

Dat vond ik persoonlijk ook een van de leukere nieuwe features op de iPhone’s.

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Klopt inderdaad. Toch is het wat mij betreft niet meer van deze tijd om een 5w-lader bij te leveren. Dat je de iPhone sneller op kunt laden is trouwens sowieso het geval. Met de 12w-lader van de iPad bijvoorbeeld. Wel fijn dat Apple Power Delivery heeft toegevoegd inderdaad, al zal op deze manier maar een kleine groep daar in de praktijk van profiteren.

Andrasman

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:14
Andrasman schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:46:
Klopt inderdaad. Toch is het wat mij betreft niet meer van deze tijd om een 5w-lader bij te leveren. Dat je de iPhone sneller op kunt laden is trouwens sowieso het geval. Met de 12w-lader van de iPad bijvoorbeeld. Wel fijn dat Apple Power Delivery heeft toegevoegd inderdaad, al zal op deze manier maar een kleine groep daar in de praktijk van profiteren.
Feit, maar gezien de speculaties over USB-C leek/lijkt het me toch de moeite waard om te vermelden.

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Andrasman schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:46:
Klopt, en even korte vraag mbt die iPad oplader.
Je leest en hoort vaak dat het bij iPhones de accu negatief beïnvloed als je de 12w lader gebruikt.
Is dit een broodje aap verhaal?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53
pino85 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:26:
[...]

Klopt, en even korte vraag mbt die iPad oplader.
Je leest en hoort vaak dat het bij iPhones de accu negatief beïnvloed als je de 12w lader gebruikt.
Is dit een broodje aap verhaal?
Ja
https://support.apple.com/nl-nl/HT202105

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Zal maandag eens kijken of het leuk is om er nog iets over te zeggen in de review, maar voor nu is het even klaar. Waren twee weekjes hard werken met de preview erbij, dus nu even weekend vieren :)

Andrasman

Pagina: 1