Toon posts:

Banners

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik zo af en toe op de frontpage een banner aanklik gebeurt het me nog wel eens dat de gewenste pagina niet geladen kan worden.
Foutmelding is "can't click through"

Erg vreemd...

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 17:29 schreef Charliee het volgende:
Als ik zo af en toe op de frontpage een banner aanklik gebeurt het me nog wel eens dat de gewenste pagina niet geladen kan worden.
Foutmelding is "can't click through"

Erg vreemd...
Wie klikt er dan ook op banners >:) :o ;)

Verwijderd

Topicstarter
tja het is wel de manier voor Tweakers om knaken binnen te krijgen en voor mij om af en toe eens iets nieuws te zien!!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

De banners worden door een extern bedrijf geleverd, GoT en t.net kunnen hier weinig aan doen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 18:36 schreef Traag het volgende:
De banners worden door een extern bedrijf geleverd, GoT en t.net kunnen hier weinig aan doen
Maar worden jullie dan nog wel betaald voor de "clicks"??
En toch is het jammer als het regelmatig niet goed werkt!!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 09 juli 2001 18:45 schreef Charliee het volgende:
Maar worden jullie dan nog wel betaald voor de "clicks"??
Meeste (zo niet alles) werkt alleen op viewbasis dacht ik.

Floris? Daniel??? HELLUP :P

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Maar dan vinden de adverteerders het wel fijn als er geklikt wordt (als iedereen nou netjes één keer per dag op een betaalde banner zou klikken (dus niet de exchange zooi van andere WebAds sites) ? :)

Charliee: bij welke banner krijg je "can't click through" errors en van welke server komen de errors (de WebAds server of bijv. een server van Doubleclick?). Het kan ook zijn dat een pagina al erg lang open hebt staan waardoor je sessie in de admanager van WebAds als weer verdwenen is (ofzoiets, bij mij komt het vaak voor dat-ie van bijv. een één uur oude banner geen click-through meer kent).

Verwijderd

Topicstarter
Net weer getest: can't click through"op die smallzine banner via adserver
Pagina: 1