Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Op dit moment gaat het om de games 7 days to die, Sims4 en Minecraft maar zou het graag wat futere proof hebben zodat ik niet meteen moet upgraden mocht er een spel uitkomen die ik wil.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca €1700 €1800 is wel de max. en dat is incl toetsenbord, muis en monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De behuizing heb ik al en is een Thermaltake versa C22 RGB zwart.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem van mijn dromen? Nou door de keuze van onderdelen valt wel te zien dat de led verlichting heel erg in de smaak valt. Vandaar ook de behuizing met een window en het moederbord, grafische kaart en ram met RGB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag proberen het geluidsniveau zo veel mogelijk te beperken.
Ga je overklokken?
Ben ik nog niet helemaal zeker over maar heb het met mijn vorige pc gedaan dus wil graag de optie hebben.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op adviezen voor betere onderdelen vooral de voeding ben ik niet zeker over. Ik heb eerder een pc gebouwd helaas gaf de voeding het op net na de garantie. Het merk weet ik helaas niet meer het was een mig range prijsklasse. Ook qua aansluitingen en wattage voor alle onderdelen oa extra fans, er passen 5 12mm in met welke voeding dat wil.
Adviezen voor beeldschermen zijn ook zeer welkom.
Ook advies voor welke netwerkkaart voor wifi aangezien ik helaas geen netwerkkabel kan trekken.
Maar ieder advies word gewaardeerd.
Gamen. Op dit moment gaat het om de games 7 days to die, Sims4 en Minecraft maar zou het graag wat futere proof hebben zodat ik niet meteen moet upgraden mocht er een spel uitkomen die ik wil.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca €1700 €1800 is wel de max. en dat is incl toetsenbord, muis en monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De behuizing heb ik al en is een Thermaltake versa C22 RGB zwart.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem van mijn dromen? Nou door de keuze van onderdelen valt wel te zien dat de led verlichting heel erg in de smaak valt. Vandaar ook de behuizing met een window en het moederbord, grafische kaart en ram met RGB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag proberen het geluidsniveau zo veel mogelijk te beperken.
Ga je overklokken?
Ben ik nog niet helemaal zeker over maar heb het met mijn vorige pc gedaan dus wil graag de optie hebben.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op adviezen voor betere onderdelen vooral de voeding ben ik niet zeker over. Ik heb eerder een pc gebouwd helaas gaf de voeding het op net na de garantie. Het merk weet ik helaas niet meer het was een mig range prijsklasse. Ook qua aansluitingen en wattage voor alle onderdelen oa extra fans, er passen 5 12mm in met welke voeding dat wil.
Adviezen voor beeldschermen zijn ook zeer welkom.
Ook advies voor welke netwerkkaart voor wifi aangezien ik helaas geen netwerkkabel kan trekken.
Maar ieder advies word gewaardeerd.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700K Tray | € 313,47 | € 313,47 |
1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 162,95 | € 162,95 |
1 | Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING | € 515,- | € 515,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,55 | € 44,55 |
1 | Philips 243V5LHSB Zwart | € 99,- | € 99,- |
1 | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 44,50 | € 44,50 |
1 | Nanoxia Deep Silence 1800 rpm, 120mm | € 10,01 | € 10,01 |
1 | Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US) | € 53,43 | € 53,43 |
1 | Sharkoon Drakonia | € 29,95 | € 29,95 |
1 | G.Skill Trident Z RGB F4-2400C15D-16GTZR | € 172,90 | € 172,90 |