Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, dagelijks office/internet/etc gebruik wat niet veel nodig heeft. En ik wil er, zover dat kan binnen dit budget, een paar jaar mee vooruit kunnen. Qua games speel ik (noodgedwongen) weinig AAA titels, maar ik wil straks toch wel graag destiny 2 / PUBG / ARK / COD WW2 kunnen spelen op goede kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst onder de 500 euro, maar als het een paar tientjes meer is is dit te overzien.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem het volgende mee:
Zalman ZM460B-APS 460W ATX2 voeding
Een merkloze kast waar nu ook alles in past
DVD brander
500 gb SATA HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit het volgende te overwegen:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt eigenlijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het graag in 1x bestellen bij 1 webshop (azerty lijkt het te winnen op levertijd, prijs en reputatie).
Ga je overklokken?
Nee, in principe niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek vooral bevestiging van experts voor ik een, voor mij, grote uitgave ga doen
Is dit inderdaad een hele redelijke prijs/kwaliteit vergelijking?
Gaat de voeding dit trekken? (volgens mijn berekeningen wel)
Gaat het passen?
Klopt mijn gedachte dat een AM4 mobo + processor meer upgrade mogelijkheden biedt voor de komende jaren dan een gelijk geprijsde Intel welke vaker van socket wisselt?
Zie ik nog iets over het hoofd?
Gamen, dagelijks office/internet/etc gebruik wat niet veel nodig heeft. En ik wil er, zover dat kan binnen dit budget, een paar jaar mee vooruit kunnen. Qua games speel ik (noodgedwongen) weinig AAA titels, maar ik wil straks toch wel graag destiny 2 / PUBG / ARK / COD WW2 kunnen spelen op goede kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst onder de 500 euro, maar als het een paar tientjes meer is is dit te overzien.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem het volgende mee:
Zalman ZM460B-APS 460W ATX2 voeding
Een merkloze kast waar nu ook alles in past
DVD brander
500 gb SATA HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit het volgende te overwegen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 1300X Wraith Stealth koeler Boxed | € 123,- | € 123,- |
| 1 | Asus Prime B350M-A | € 76,- | € 76,- |
| 1 | MSI Radeon RX 560 AERO ITX 4G OC | € 130,08 | € 130,08 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Crucial MX300 m.2 275GB | € 91,50 | € 91,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 498,08 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt eigenlijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het graag in 1x bestellen bij 1 webshop (azerty lijkt het te winnen op levertijd, prijs en reputatie).
Ga je overklokken?
Nee, in principe niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek vooral bevestiging van experts voor ik een, voor mij, grote uitgave ga doen
Is dit inderdaad een hele redelijke prijs/kwaliteit vergelijking?
Gaat de voeding dit trekken? (volgens mijn berekeningen wel)
Gaat het passen?
Klopt mijn gedachte dat een AM4 mobo + processor meer upgrade mogelijkheden biedt voor de komende jaren dan een gelijk geprijsde Intel welke vaker van socket wisselt?
Zie ik nog iets over het hoofd?