Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RM1000I en GTX1080Ti oc

Pagina: 1
Acties:

• Boosmeneer
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-09-2021
Hallo,

Ik kreeg laatst de opmerking dat mijn combinatie van de Corsair RM1000i en mijn Asus GTX 1080Ti een vreemde keuze was,

Ik heb er zeker niet veel verstand van maar ik probeer mijzelf wel altijd fanatiek in te lezen over wat ik ga kopen etc. Daarom leek mij dit een goeie keuze.

Zou iemand mij uit kunnen leggen waarom het een vreemde combinatie zou zijn? Het blijft aan me knagen en zelf kom ik er niet uit waarom dat zo zou zijn. Is het simpelweg teveel wattage?

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 13:16
Ik denk inderdaad de power die je kan leveren tegenover wat je nodig hebt. Volgens mij kan je nog wel een extra gpu in sli zetten in je build. Ik lees op het internet wel meer verhalen van mensen die een RM1000i hebben in combinatie met een 1080gtx, of in SLI.

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:04
Waarom zoveel power?

Ik heb hier 2 machines staan met een RM850x en 2x 1080Ti in sli. Met 750 was het waarschijnlijk ook nog wel gegaan :)

Maar dat zal de reden dus zijn ja.

• Boosmeneer
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-09-2021
Dankje voor de antwoorden! Ik ben blij dat het simpelweg teveel volt is en geen andere domme fout.

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-11 13:52
Watt bedoel je.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Pagina: 1