Toon posts:

woocommerce en thumbnails

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste experts,

Ik upload mijn producten mbv de tool wp all import,

Nu heb ik het probleem dat in Woocommerce de productafbeelding dubbel tussen de thumbnails staat.

Maar soms worden er helemaal geen thumbnails gemaakt terwijl er wel meerdere afbeeldingen (kleuren) in mijn media staan

Wie weet hoe dit precies zit en hoe dit te manipuleren is?

Webshop in progress is rullensfietsen.nl

Bij kleding krijg ik mijn productafbeelding dus als dubbele thumbnail

Maar bij brillen en schoenen krijg ik geen thumbnails terwijl je naar selecteren van een andere kleur wel verschillende afbeeldingen te zien krijgt

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Heeft met het verschalen te maken.

Nou heb ik geen kant en klare oplossing voor je, maar ooit ben ik ook eens begonnen met Woocommerce, en toen mezelf aangeleerd om altijd alle productafbeeldingen standaard op 500x500 te schalen, daarmee was ik tevens het probleem kwijt.

Ik zie dit bij jou onder kleding ook terug komen (check de urls maar eens) in desbetreffende content map staan die foto's staat er tig keer in, in alle formaten ...zo pakt WP dat aan.

Je zou eens kunnen kijken of je in een export csv / xls opmerkelijke dingen tegenkomt..vooral dubbele links en deze wijzigen, vervolgens alleen de kolommen updaten die je daadwerkelijk verandert hebt. (zal vaak prijs en voorraad status zijn)