Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChipSlayer
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-05 10:01
Hallo Tweaks,

Mijn vriend heeft een tijdje geleden een contract afgesloten bij Essent. Als actie voor nieuwe leden kreeg je een 170 euro Mediamarkt cadeaukaart. Maar nu de cadeaukaart overhandigd is aan mijn vriend, blijkt de ck het niet te doen bij een betaling.

Als je namelijk probeert de pincode in te voeren, komt er een foutmelding van " De pincode is langer dan 4 cijfers/letters. Dit komt omdat de pincode 5 letters/cijfers is. Wanneer hij de spatie weghaal blijkt de pincode niet correct te zijn.

Hij is al naar de Mediamarkt geweest en de servicedesk kan dit ook niet verhelpen. Daarna heeft hij Essent gebeld en zij zeiden dat de pincode misschien 0 inplaatsvan een O moet zijn. Essent wist eigenlijk ook niks nuttigs te vertellen in deze zaak. Dus mijn vriend weet niet zo goed wat hij nu moet doen.

Ik wil vragen of jullie dit ook eens hebben meegemaakt, en wat ik zou kunnen doen?

[ Voor 3% gewijzigd door ChipSlayer op 22-09-2017 22:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:18
Nee, nog nooit meegemaakt.

Groetjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-05 23:06
Nog een keer Essent bellen, en zeggen dat het niet werkt en of ze dan een andere oplossing hebben? Laat je niet zo makkelijk afschepen ;)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:23
PFSL->SF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:38
Essent is hier de instantie die het zal moeten oplossen. Je gaat er niks aan hebben als iedereen hier zegt dat ze het nog nooit hebben meegemaakt (of zelfs al heeft iedereen het wel meegemaakt).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En wat verwacht je waar wij je mee kunnen helpen? Vragen naar ervaringen met hetzelfde probleem is niet de bedoeling. In deze opzet is het meer een rant/shopervaring dan een discussie-/vraagtopic.

Kan je misschien nog net iets duidelijker stellen wat je van ons verwacht en wat je specifieke vragen zijn?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:32
En je pincode dan wel fout gewoon op internet planten is ook niet handig. Misschien weet iemand wat het er aan de hand is en gaan er met je 170 euro vandoor. En dan kan je helemaal fluiten naar je centen.

[ Voor 13% gewijzigd door loki504 op 22-09-2017 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:25
Lijkt mij een rare pincode. Heb je wel de goede? Pincode bestaat doorgaans uit 4 cijfers, onder de kraslaag te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
*knip* Offtopic

[ Voor 98% gewijzigd door Yorinn op 25-09-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:53

Whaam

Meer beter

De code die je in je startpost had staan is niet de pincode, die is namelijk 4 cijfers.
De pincode staat waarschijnlijk òf achterop de pas onder de kraslaag, òf op de bijbehorende brief die je van Essent hebt gehad.

[ Voor 64% gewijzigd door Yorinn op 25-09-2017 11:51 ]

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Pagina: 1