Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja nee het is niet een qpi vs dmi kwestie, of wel?
Of is het gewoon dat de i5 4570 gangbaarder is
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
I reject your reality and substitute my own
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee is ook zo, maar viel me opeens op.nelizmastr schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:34:
De 4570 en 4590 worden beide sinds eind 2015 niet meer gefabriceerd, dus de prijzen die je ziet valt niets aan te ontlenen.
Aha oke, en maakt dat oem in prijs wat uit?Hackus schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:35:
Bovenstaand is er 1 OEM bij Azerty
[ Voor 43% gewijzigd door Mel33 op 22-09-2017 18:59 ]
los is dan vaak 1 of 2 jaar garantie (ipv 3) en zonder koeler volgens mij.
Net als met HD's die kan je thuis krijgen in een antistatisch zakje.
Of compleet met Doos van de fabrikant. Laatste vaak duurder.
[ Voor 33% gewijzigd door DarkSide op 22-09-2017 19:04 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Oke duidelijk.DarkSide schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:04:
OEM kan meer garantie hebben en met koeler geleverd worden.
los is dan vaak 1 of 2 jaar garantie (ipv 3) en zonder koeler volgens mij.
Net als met HD's die kan je thuis krijgen in een antistatisch zakje.
Of compleet met Doos van de fabrikant. Laatste vaak duurder.
Welke zou je nemen?
Move PMG -> SF
(voorzover überhaupt topicwaardig, maar dat mogen de moderatoren aldaar bepalen)
Oslik blyat! Oslik!
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.