Ik wil een tabel-view in CSS oplossen. De tabel-view heeft aan de linkerkant een kolom met labels. Rechts van deze kolom staat een bredere kolom met meerdere kolommen (erin). Bij smallere schermen moeten de kolommen in de rechterkolom scrollable zijn.
Nu wil ik de rijen van alle kolommen dezelfde hoogte geven. De hoogte wordt bepaald door de content.
Dus ik wil de hoogte van de rijen van de linker kolom mee laten growen met de hoogte van de rijen van de rechter kolom.
De cel met de meeste (hoogste) content bepaald de hoogte.
Kan dit uberhaubt zonder in CSS vaste hoogtes aan te geven?
Dus globaal:
Nu wil ik de rijen van alle kolommen dezelfde hoogte geven. De hoogte wordt bepaald door de content.
Dus ik wil de hoogte van de rijen van de linker kolom mee laten growen met de hoogte van de rijen van de rechter kolom.
De cel met de meeste (hoogste) content bepaald de hoogte.
Kan dit uberhaubt zonder in CSS vaste hoogtes aan te geven?
Dus globaal:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <div class="tabel"> <div class="kolom-links"> <div class="cel">waarde</div> <div class="cel">waarde</div> </div> <div class="kolom-rechts"> <div class="kolom-1"> <div class="cel">waarde</div> <div class="cel">waarde</div> </div> <div class="kolom-2"> <div class="cel">waarde</div> <div class="cel">waarde</div> </div> <div class="kolom-3"> <div class="cel">waarde</div> <div class="cel">waarde</div> </div> </div> </div> |