Abonnement verlengen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:32
De DM van 11:56 deed me er aan herinneren dat ik mijn abonnement nog moet verlengen. Maar als ik naar Abonnement -> Verleng je abonnement -> Bestel ga, krijg ik dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
 parseObjectListOfIdObjects() can only work with \IdObject objects

Als je dezelfde parameters meegeeft, zal opnieuw proberen hetzelfde resultaat geven. Controleer of de meegegeven parameters goed zijn ingevoerd. Als je daar niet uitkomt, neem contact op via ons forum of per e-mail.

Vermeld daarbij ook onderstaande gegevens:

Tijdstip: 22-09-2017 14:40:53
    Url: https://tweakers.net/abonnementen/hero/
    Request ID: Pontus_115.0.13_14700_59c504d5a5ff63.10966542
    Interne foutcode: 0 InvalidArgumentException

Als ik het opnieuw probeer of op F5 druk verandert er niks, behalve het request ID. Die kan bijvoorbeeld ook van Panda of Phobos komen.

Help? :P

Edit: Paniek om niks. Met een stock Edge ging het wel. Ben helaas vergeten te kijken welke plugin het geweest had kunnen zijn. Cookies worden volgens mij van Tweakers.net geaccepteerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Ample Energy op 22-09-2017 16:45 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Lijkt me sterk dat een andere browser dat probleem niet geeft, aangezien het een serverside error is :P

Maar er was rond 15:30u die dag wel een release die deze error fixte, dus dat maakt wat meer verschil ;)