Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sbaliyev
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-03 15:10
Ik heb een Microsoft Surface Pro 4 en zoals de meesten van jullie weten heeft deze 2-in-1 laptop geen HDMI, VGA en zelfs geen Ethernet-poort ingang! Dit vind ik heel erg zuigen maar goed.

Het heeft wel een Display Port (maar geen idee wat dit is) dus zou ik een hub willen die alle soorten poorten bevat en het uiteinde een Display Port is (of gewoon USB, ligt er aan welke sneller is USB of Display Port?)

Nou heb ik zitten zoeken, ik kan alleen hubs vinden die maar 1 tot 2 poorten heeft (HDMI en/of VGA) Ethernet kan ik niet vinden. Iemand een goed idee waar ik dit kan vinden voor een redelijk prijs?

Budget is ongeveer 0-50/60, boven de 60 vind ik persoonlijk een te hoge bedrag voor zoiets.

UPDATE: Aangezien Display Port naar Ethernet niet kan zoek ik een USB docking station die wel kan en ik zie alleen maar hoge prijzen zoals €223 van Microsoft zelf....

[ Voor 10% gewijzigd door Sbaliyev op 22-09-2017 13:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:25
Waarom denk je dat het "Display" Port heet? De vergelijking met USB gaat niet op. De poort kan alleen beeld (display ;)) uitsturen, dus een verloopje naar ethernet ga je niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sbaliyev
Oke, weer iets nieuws geleerd bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkert070
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-02 17:09
USB -> Ethernet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sbaliyev
Ja, maar niet alleen ethernet. Daarnaast wil ik ook dat de docking station HDMI, VGA (het liefst ook USB 3.0) en Ethernet bevat.

Update: Neem dit als voorbeeld, maar dan iets goedkoper: https://www.laptopshop.nl...57#product_specifications

[ Voor 45% gewijzigd door Sbaliyev op 22-09-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:01

SA007

Moderator Tweaking
Move naar Laptop aankoopadvies, welke accesoires je moet kopen is niet je device modificeren.
Pagina: 1