Ongewenste vermelding van gegevens op gevonden.cc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Op gevonden.cc staan ongewenst gegevens van mij. Deze gegevens hebben ook op andere websites gestaan, echter hebben al deze websites deze gegevens na verzoeken verwijderd.

In oktober 2016 heb ik voor het eerst bij hun een verzoek ingediend via vermeldingen@gevonden.cc. Deze is genegeerd. Ook via het contractformulier wordt niet gereageerd. Als je nu naar vermeldingen@gevonden.cc mailt dan krijg je de mail terug met de melding "mailbox is full: retry timeout exceeded".

Helaas kan ik ook via de WHOIS informatie geen contact opnemen, omdat het domein via www.domainsbyproxy.com is geregistreerd. Verder is de website gehost bij Cloudflare, daar denk ik ook niet veel succes te gaan boeken. Bij de KvK kan ik geen bedrijf vinden dat hierachter zit.

Heeft iemand enig idee hoe ik achter de gegevens van de houder van deze website kan komen? Het is erg lastig iemand te sommeren als je niet weet wie het is.

• juanita
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-05 11:59
Dat gevonden.cc is inderdaad een hardnekkige offender. Klacht indienen lijkt mogelijk te zijn, echter in praktijk helpt het niet want ze reageren gewoon niet.

Als je een korte termijn oplossing wilt dan zie ik maar 1 mogelijkheid: *knip* Nee.

Echter het domein verloop in februari 2018, indien ze hem niet updaten zou dat betekenen dat de site nadien uit de lucht is en je dus naar verwachting niet meer gevonden kunt worden.

[ Voor 10% gewijzigd door naitsoezn op 30-09-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik zit met precies hetzelfde probleem ik heb de tip gekregen een abuse formulier bij cloudflare neer te leggen dit heb ik vandaag gedaan in afwachting op antwoord.

het feit dat de site cloudflare gebruikt doet al vermoeden dat de eigenaar gewoon actief is en dat hij vaker aanvallen op zijn site heeft.
wie weet wel van ontevreden "klanten" waarvan hij niks wil verwijderen.

en de eigenaar bied ook adverteer opties maar helaas blokkeert cloudflare mijn inzendingen via het contact formulier ik wilde me voordoen al geintreseerde adverteerder.

verder linkt de site vaak naar ikhebje.nl wat een zeer slecht onderhouden site is welke wel contact gegevens op sidn en whois heeft staan welke je nog kan proberen of deze eigenaar iets met gevonden.cc te maken heeft? ze linken beide naar elkaar dus wie weet?

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

website lijkt stuk te zijn, ik krijg een cloudflair error 502.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-07 16:26

basvn

Breezand - NHN

Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:04:
website lijkt stuk te zijn, ik krijg een cloudflair error 502.
Hier ook

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:27

LankHoar

Langharig tuig

Hier werken zowel gevonden.cc als ikhebje.nl gewoon.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:23
LankHoar schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:30:
[...]

Hier werken zowel gevonden.cc als ikhebje.nl gewoon.
En op de site ikhebje.nl staat ook een telefoonnummer, misschien dat je hier iets mee kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-07 20:52
@francoski is het nog gelukt? Heb namelijk het zelfde probleem mijn adres naam tel alles staat gewoon op de website!?

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ja! Na een boze mail naar j******laert@gmail.com is hij verwijderd.

Deze Gmail staat in de whois van het gelieerde e2u.cc, zie ook Marco0445 in "gevonden.cc"

[ Voor 47% gewijzigd door francoski op 30-01-2018 19:05 ]

Pagina: 1