Toon posts:

'Dienst gevraagd' advertentie wordt 'Product gevraagd'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist heb ik een 'Dienst gevraagd' advertentie opgeslagen als preview in de categorie IT Pro » Internet » Websites en communities. De advertentie toevoegen heb ik via de knop hier gedaan:
categorie: Websites en communities

Nu wilde ik nog wat wijzigingen brengen in de tekst voordat ik hem publiceerde, echter bij het wijzigen zie ik ineens dat de advertentie is veranderd naar een 'Product gevraagd' advertentie, en moet ik dus de verzendmethode, staat etc. invullen wat natuurlijk niet van toepassing is bij deze advertentie. De keuze voor een dienst is er dan ook niet meer.

Wat me opvalt is dat wanneer ik een nieuwe 'Dienst gevraagd' advertentie wil aanmaken in deze categorie (niet via de knop van de link hierboven), of de categorie eerst verwijder, dat deze categorie niet eens in de lijst staat die je kunt kiezen bij 'Bladeren' bij het kiezen van een categorie, maar door het via de knop te doen van de link hier bovenaan wordt die categorie automatisch al ingevuld. Is dit wellicht het probleem?

Is het voor jullie mogelijk om mijn advertentie nog om te zetten, of moet ik een nieuwe aanmaken (zat ik overigens goed qua categorie met mijn advertentie :) ?)? Het gaat om de volgende advertentie:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

De mods kunnen vast wel bij preview ads?

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee en als ik nog dingen moet verduidelijken hoor ik het graag.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2017 13:03 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

crisp

Devver

Pixelated

categorie: Websites en communities valt niet onder de categorie 'Diensten' en zou daar dus ook geen advertenties voor mogen bevatten. De bug zit hem denk ik in het feit dat dat via een omweg toch mogelijk is.

Ik zal hier een ticket voor aanmaken :)

Intentionally left blank

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:49

Racing_Reporter

Contentmaker

Excuses voor de rotschop maar ik lijk hetzelfde probleem te hebben, of zie ik iets gigantisch over het hoofd? Het gaat om ad toevoegen, dan moet je kiezen tussen V/A, waarna je dienst zou moeten aandrukken. Nergens te zien?

V&A gevraagd: Xiaomi Mi 8 128GB Wit batterij vervangen Kan iemand hem verplaatsen?

Zoals je ziet, krijg ik die optie niet. Zoomen heeft geen effect.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AnyrTqBHfKWjb0kmt7Ut5jP7fwQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JnFPEBBkODYXjwtu0Fs2zvhf.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Racing_Reporter op 28-07-2020 13:28 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

crisp

Devver

Pixelated

@Racing_Reporter er is geen onderscheid meer tussen product- en dienstenadvertenties. Zie voor uitleg deze .plan: plan: Nieuwe url-structuur en verbeteringen in V&A - Development-iteratie #180

Intentionally left blank

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:49

Racing_Reporter

Contentmaker

crisp schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:31:
@Racing_Reporter er is geen onderscheid meer tussen product- en dienstenadvertenties. Zie voor uitleg deze .plan: plan: Nieuwe url-structuur en verbeteringen in V&A - Development-iteratie #180
Ahhh die had ik dus helemaal gemist. Was tijdje weggeweest. Super! En ik maar zoeken :D

Als je dit leest, heb je teveel tijd.